تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۳۱۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ناحیه دزفول:
برگزاری یادواره 730شهید دزفول چهارم خرداد
فرمانده سپاه ناحیه دزفول از برگزاری یادواره باشکوه 730 شهید موشکی و بمباران هوایی دزفول در چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول خبر داد.

عبدالامیر محتشمی امروز اظهار داشت: در راستای مصوبات جلسات ستاد گرامیداشت چهارم خرداد شهرستان دزفول  و برای ارج نهادن به مقام شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای 730موشکی و بمباران هوایی، یادواره این شهدای بزرگوار توسط ناحیه مقاومت بسیج دزفول در محل تالار مهتاب تیپ 292زرهی ارتش روبه‌روی بیمارستان بزرگ دزفول ساعت 17برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور مسئولان لشکری، کشوری و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم شهید پرور دزفول برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده برای این مناسبت گفت: تصنیف خوانی، نمایش زیبا و دفاع مقدسی آخرین فانوس با محتوای موشک باران دزفول، پخش نماهنگ‌های حماسی و سخنرانی یکی از چهره‌های مطرح کشوری از برنامه‌های این یادواره است.

چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری شهرستان دزفول است و این شهرستان براثر اصابت موشک‌های زیاد توسط رژیم بعثی عراق به شهر «بلد وصواریخ» معروف شده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: دزفول ، چهارم خرداد
:
:
:
آخرین اخبار