تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۶۳۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
جاذبه‌ها و مناطق گردشگری خوزستان باید به گوش مردم جهان برسد
صنعت توریسم و گردشگری در حال حاضر از صنعت‌های پررونق در سطح جهان است که بایستی در کشور به ویژه خوزستان به آن توجه جدی شود ، خوزستان دارای آثار بسیار زیاد تاریخی است که بایستی این پتانسیل به مردم معرفی شود
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: جاذبه‌ها و مناطق گردشگری خوزستان باید به گوش مردم جهان برسد.

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری در جلسه شورای اداری استان خوزستان که در محل تالار شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد در سخنانی به اهمیت صنعت گردشگری اشاره و اظهار کرد: صنعت توریسم و گردشگری در حال حاضر از صنعت‌های پررونق در سطح جهان است که بایستی در کشور به ویژه خوزستان به آن توجه جدی شود.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان دارای آثار بسیار زیاد تاریخی است که بایستی این پتانسیل به مردم و علاقه‌مندان به آثار باستانی معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: خوزستان دارای طبیعت بسیار مناسبی است که برای جلب گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهان مستعد است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به قدمت برخی شهرهای استان خوزستان گفت:استان خوزستان دارای شهرهایی کهن با مناطق بسیار دیدنی و با قدمتی ماقبل از اسلام است که این موضوع باید به جهانیان معرفی شود.

وی از دعوت خبرنگاران رسانه‌های مختلف جهان برای بازدید از ظرفیت گردشگری و تاریخی استان خوزستان خبر داد و گفت: حضور خبرنگاران برای تهیه گزارش از ظرفیت‌های بسیار خوب گردشگری خوزستان بسیار حائز اهمیت دارد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت رودخانه کارون ادامه داد: رودخانه کارون از جاذبه‌های بسیار کم یاب در استان خوزستان است که دستگاه‌های فرهنگی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی خوزستان باید با بهبود شرایط راه را برای ورود هر چه بیشتر گردشگران فراهم سازند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه اظهار داشت: مرزهای شلمچه و چذابه به دلیل ورود و خروج زوار ایرانی و عراقی دارای اهمیت بسیار زیادی است که بایستی به این دو مرز توجه جدی شود.

وی از آغاز عملیات احداث هتلی در مرز شلمچه و چذابه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: ایجاد هتل و امکان اقامتی در مرزهای شلمچه و چزابه به دلیل زوار در این دو مرز بسیار ضروری است.

آیت‌الله موسوی جزایری بیان داشت: زایرانی که در مناسب‌های مختلف در مرزهای خوزستان در حال تردد هستند همواره با مشکلات زیادی روبرو هستند که احداث اماکن اقامتی برای اسکان این عده حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و مدیران برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های استان خوزستان به همه جهان شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار