تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۶۳۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش تاکید کرد:
لزوم تجهیز مدارس و سالن‌های برگزاری امتحانات
فرماندار شوش بر لزوم تجهیز مدارس و سالن های برگزاری امتحانات تا پایان خردادماه تاکید کرد.

رضا نجاتی در جلسه شورای آموزش و پرورش شوش اظهار کرد: آموزش و پرورش درجامعه، اقتصاد و فرهنگ نقشی اساسی و تاثیرگذاری دارد.

وی ایجاد فضای امن، سالم و آرام برای برگزاری امتحانات و موفقیت دانش آموزان را مهمترین اولویت کاری نظام تعلیم و تربیت در روزهای پایانی سال تحصیلی برشمرد و افزود: آموزش و پرورش امتحانات پایان سال را با کیفیت مطلوب و به دور از هر گونه مشکل برگزار کند و لازم است مدارس و سالن های برگزاری امتحانات تا پایان خردادماه به سیستم های سرمایشی و سایر امکانات جهت برپایی امتحانات داخلی و نهایی تجهیز شوند.

نجاتی تصریح کرد: با توجه به این‌که در آستانه فصل تابستان و آغاز تعطیلات دانش‌آموزان هستیم لازم است پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان فعال و زمینه استفاده مفید از زمان را برای دانش‌آموزان فراهم شود. تابستان بهترین فرصت برای برگزاری برنامه‌های متنوع علمی، آموزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان است تا از زمان آزاد خود نهایت استفاده مطلوب را ببرند، بنابراین مسئولان باید پیش از آغاز تعطیلات تابستانی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و با تبلیغاتی مناسب زمینه را برای مشارکت عموم دانش‌آموزان و بهره‌مندی از فضای آموزشی و فرهنگی مهیا سازند.

فرماندار شوش ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در شهرستان استفاده کرد تا پایگاه‌های اوقات فراغت به ویژه در مباحث فرهنگی مورد حمایت قرار گیرند. جهت استفاده مطلوب دانش‌آموزان از فضاهای آموزشیو پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان لازم است با اطلاع‌رسانی صحیح در میان دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها سعی بر جذبدانش‌آموزان کنیم.

وی از دستگاه های اجرایی ستاد اوقات فراغت شهرستان خواست تا نگاه ویژه ای به مناطق محروم و روستاها داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار