تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۶۳۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرا طرح تولید پوشاک مدارس اهواز درسال‌جاری
رییس انجمن نساجی و صنایع همگن خوزستان از اجرای طرح تولید پوشاک مدارس در سطح نواحی چهارگانه اهواز برای سومین‌بار خبر داد.

فرامرز احمدی‌نژاد اظهارکرد: امسال نیز همچون 2 سال‌گذشته این طرح در اهواز اجرایی می‌شود و قرار است فعالیت‌های مربوط به این طرح از نیمه خردادماه آغاز شود.

وی افزود: بنا است حداکثر تا پایان شهریورماه کلیه پوشاک سفارش شده به مسوولان مدارس و اولیا تحویل داده شود. تولیدکنندگان پوشاک دارای پروانه بهره‌برداری، تعاونی‌ها و سپس صنوف خیاطان دارای پروانه فعالیت برای حضور مشارکت در این طرح در اولویت قرار دارند.

احمدی‌نژاد عنوان‌کرد: در قالب این طرح برای ارگان‌های مختلف وظایفی تعریف شده که مثلا سازمان صنعت و تجارت وظیفه نظارت بر حسن اجرای طرح از جمله نظارت بر کیفیت قیمت، سازمان آموزش و پرورش وظیفه ارایه آمار واطلاعات و نیازهای مدارس، انجمن نساجی وظیفه شناسایی امکانات و ظرفیت های تولید را دارد.

وي در ادامه به اشاره به دستورالعمل استاندار مبنی بر حمایت از تولید خوزستان، اجرای طرح ساماندهی پوشاک مدارس را نیز در همین راستا عنوان و خاطرنشان‌کرد: در قالب طرح ساماندهی پوشاک مدارس قرار شده که نیازهای مدارس برای پوشاک دانش‌آموزان مشخص و این نیازها توسط تولیدکنندگان استان تامین شود تا این سفارشات و کار تولید پوشاک مدارس اهواز به سایر استان‌ها نرود.

رییس انجمن نساجی و صنایع همگن خوزستان افزود: اشتغال‌زایی مهمترین مزیت و ارزش این طرح است. در سال‌های گذشته ریزش‌هایی در بخش تولید و اشتغال واحدهای پوشاک اهواز رخ داد اما اجرای این طرح ایجاد اشتغال و افزایش تولید و ظرفیت کارگاه‌ها منتهی شد.

احمدی‌نژاد در ادامه از همکاری استانداری خوزستان در اجرای این طرح قدردانی و بر لزوم تداوم طرح در سال‌های آینده تاکید کرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مدارس ، اهواز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
راهنمایی شهید عباسپورناحیه1اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
0
0
مشکل درورودبه سایت را بررسی کنید
:
:
:
آخرین اخبار