تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۳۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان:
از بی‌اطلاعی افراد برای تخریب بسکتبال استفاده نشود
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: بحث‌هایی در خصوص تیم بسکتبال پالایش نفت پس از صعود غرور آمیز این تیم به لیگ بر‌تر به وجود آمد که انصافا از بی‌اطلاعی افراد برای تخریب این تیم استفاده شده است.

پیمان ادیبی امروز ضمن ابراز خرسندی از قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان و صعود این تیم به بهترین لیگ بسکتبال آسیا اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر مطالبی در خصوص این تیم و هیئت بسکتبال عنوان شده که انصافا نه واقعیت دارد و نه زمان مناسبی برای ایراد اینگونه حرف‌ها است.

وی ادامه داد: هیئت بسکتبال آبادان از بهترین هیئت‌های ورزشی این اداره به شمار می‌رود که دارای تراز مالی بسیار منظم و برنامه ریزی مدون است که ورزشکاران بسیاری را در اختیار دارد و آنان را سازماندهی کرده و در حال استعدادیابی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان تصریح کرد: در سال‌های گذشته هیچ گونه پیشرفتی در بسکتبال آبادان شاهد نبودیم و با روی کار آمدن مجموعه جدید تحولات شگرفی در خصوص این ورزش در آبادان در حال صورت گرفتن است که آن را به فال نیک گرفته حمایت خود را از اینگونه پیشرفت‌ها اعلام می‌کنیم.

ادیبی افزود: بحث بازیکنان غیر بومی در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز تنها یک بهانه است چرا که همانگونه که در سایر تیم‌های ورزشی آبادان از جمله فوتبال مشاهده می‌شود، کمتر تیمی در سطح حرفه‌ای در بومی سازی موفق بوده است، ولی با کارهایی که در حال انجام است، در سال‌های آینده شاهد پرورش بسکتبالیست‌های خوبی در این ورزش خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نباید از بی‌اطلاعی افرادی که از کیفیت و کمیت کار بی‌خبر هستند استفاده کرد و با تفکرات منفی سعی در تخریب این تیم و این ورزش بسکتبال در آبادان کرد، بسکتبال در اوج قدرت نمایی خود به سر می‌برد و در آستانه حضور در بهترین لیگ آسیا قرار دارد و باید از این تیم حمایت کرد و بجای انتقاد از مسائلی که واقعیت ندارد جای دارد راهکار و پیشنهاد‌های سازنده به این تیم و ورزش بسکتبال آبادان ارائه کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار