تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۳۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم ‌حفاری در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداري باشگاه‌های آسیا
تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

علیرضا مرادحاجتی، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری اظهارکرد: باتوجه به این‌که سال گذشته تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را به دست آورد، قرار است در مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

وی درباره زمان برگزاری مسابقات آسیایی عنوان‌کرد: این رقابت‌ها اول مهرماه در کشور ازبکستان برگزار می‌شود که ملی‌حفاری به عنوان نماینده ایران در آن حضور پیدا می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: برای اعزام تیم به این مسابقات مشکلی نداریم و با همان تیم و کادر قبلی‌مان در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد. بهداد سلیمی، نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی از جمله وزنه‌برداران تیم ما هستند که در این مسابقات هم ما را همراهی می‌كنند. هدایت تیم نیز بر عهده فرامرز رامهرمزی است.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم وزنه‌برداری ما تاکنون چندین بار قهرمان آسیا شده است و می‌توان گفت قهرمانی باشگاه‌های آسیا متعلق به ملی‌حفاری است.

مرادحاجتی در ادامه درباره شرکت تیم تکواندو این باشگاه به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین المللی کلاس A، گفت: از ما دعوت شده است که در این رقابت‌ها که در استرالیا برگزار می‌شود، شرکت کنیم که این موضوع باید در هیات مدیره باشگاه مصوب شود و ممکن است هفته آینده در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار