تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۳۱۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث هتل سه ستاره در مرز شلمچه
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: به منظور ارايه خدمات رفاهی و اسکان زائران در مرز شلمچه، پروژه ساخت هتل سه ستاره در این منطقه، روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر كلنگ‌زني می‌شود.

ناصر حویزاوی اظهار کرد: با توجه به اعزام روزانه 20 دستگاه اتوبوس حامل مسافران عتبات عاليات از مرز شلمچه در ایام عادی و دیگر ایام سال از جمله روزهاي تاسوعا، عاشورا، اربعین، روز عرفه و عید نوروز، فراهم کردن امکانات لازم رفاهی برای تمام زائران سراسر کشور که از این گذرگاه عبور می‌کنند و همچنین شهروندان و زائران کشورهای مسلمان دیگر که از اين نقطه مرزی وارد کشورمان می‌شوند، ساخت يك هتل در مرز شلمچه ضرورت پیدا کرده است.

وی ادامه داد: روز سوم خردادماه همزمان با کلنگ‌زنی این پروژه، ريیس سازمان حج و زیارت کشور میزان اعتبار ساخت هتل و همچنین محل تامین اعتبارات لازم اعلام خواهد کرد. این هتل سه ستاره در سه طبقه و در زمینی به مساحت 5 هکتار ساخته می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: همچنین در بعد از ظهر همان روز، نیز زائرسرای شهدای عملیات طریق‌القدس در بُستان در زمینی به مساحت 5 هکتار کلنگ‌زنی می شود. با ساخت این زائرسرا، خدمات اسکان و خدمات رفاهی به تمامی زائرانی که از این گذرگاه عبور می‌کنند، ارايه می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار