تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازديد مديرعامل شركت ملي نفت ايران از مارون
معاون وزير و مديرعامل شركت ملي نفت ايران به همراه مديرعامل شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و هيئت همراه از مجتمع شماره 3 شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون بازديد كرد و از نزديك با توان بلقوه و تنگناهاي موجود در روند توليد و نگهداشت آن آشنا شد.

سيدعبدالله موسوي، مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون با ابراز خرسندي از اين گردهمايي عملياتي به معرفي شركت پرداخت و گفت: خوشبختانه توانستيم برنامه توليد را به ميزان 100.4 درصد محقق كنيم و در شرايط خاص موجود بيش از 350 قطعه تحريمي را با تكيه بر دانش موجود در سازمان و همكاري سازندگان داخلي بسازيم و بومي سازي نماييم.

وي بهسازي تاسيسات و ماشين آلات فرايندي شركت را در كنار عوامل انگيزشي براي منابع انساني را از مهمترين مسايل شركت خواند و تحقق آن‌ها را ضامن تحقق و افزايش برنامه‌هاي توليد نفت و گاز در آينده دانست.

مديرعامل شركت ملي نفت ايران نيز شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون را يك شركت بزرگ با نقشي موثر و بزرگ در اقتصاد كشور خواند و از حمايت همه جانبه خود نسبت به به‌سازي و نوسازي تاسيسات شركت خبر داد.

سيدركن‌الدين جوادي افزود: افزايش توان توليدي شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون از برنامه‌هاي مهم ما در سال 93 خواهد بود و در صورتي كه اقدامات ما به‌موقع باشد، بخش قابل توجهي از ناوگان صنعتي مارون نوسازي خواهد شد.

وي موفقيت شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون در ارزيابي جهاني سازمان دانشي برتر((MAKE را درخور تحسين خواند و گفت: اين‌كه شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون يكي از 5 شركت برتر در كشور شده بسيار غرور آفرين است و نشان از وجود پتانسيل‌هاي علمي و فني فراواني در سطح اين شركت دارد.

جوادي در پايان از واحد بهره‌برداري شماره 3 مارون و توربين رستون TA 1500 كه كاملا توسط كارشناسان شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون به‌سازي شده است، بازديد كرد.
:
:
:
آخرین اخبار