تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۳۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد :
حمایت از سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی در اقتصاد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: توسعه استان خوزستان بدون حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران خصوصی در این استان محقق نمی شود.

هوشمند صفائی شنبه اظهار داشت: همه مسوولان دستگاه های متولی بخش اقتصاد و بانک های عامل، باید از بخش تولید و سرمایه گذاران حمایت کنند و راه تولید بدون توجه و حمایت دستگاه های دولتی و پیگیری نمایندگان مردم هموار نمی شود.

وی نقش دولت در حمایت از تولید ملی را کلیدی دانست و گفت: بهترین راه برون رفت از وضعیت نابسامان تولید در استان به ویژه کارخانه هایی که به دلایل مختلف با مشکل مواجه هستند، مراجعه به الگوهای موفق در کشورهای صنعتی است، همچنین بانک ها با ارایه ی تسهیلات کم بهره می توانند نقش ارزنده ای ایفا کنند.

دبیر شورای اشتغال استان خوزستان بر ضرورت راه اندازی خط تولید کارخانه لوله سازی- که اشتغالزایی بالایی دارد- تاکید کرد و گفت: شرکت لوله سازی خوزستان که یکی از تولیدکنندگان اصلی لوله کشور به شمار می رود، می تواند با مدیریت هوشمندانه و حمایت همه جانبه دستگاه های مسوول، دوباره راه اندازی شود و به ظرفیت بالای تولید برای استفاده در داخل و صدور به خارج از کشور برسد و در توسعه استان نیز نقش داشته باشد.

وی افزود: با برنامه ریزی جامع و مدون، باید شرایط سختی را که بر این مجموعه حاکم شده است آسان کنیم و در حل مشکل های کارخانه و کارگران آن بکوشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه با اشاره به نقش ارزنده مدیریت بازاریابی در فروش محصولات، بر لزوم آموزش مدیران واحد های تولیدی در بخش مدیریت بازاریابی تاکید کرد.

صفائی در پایان از ظرفیت های نهفته بخش خصوصی در اقتصاد سخن گفت و افزود: باید از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در اقتصاد و تولید همه جانبه حمایت شود، چرا که برای بالا رفتن تولیدات صنعتی، نیازمند فراهم کردن مشوق ها، تسهیل راه ها و نیز شرایط دریافت تسهیلات بانکی برای حضور بیشتر و موثرتر بخش های تعاونی و خصوصی در اقتصاد و تولید هستیم.
:
:
:
آخرین اخبار