تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز خبر داد:
برگزاري 20 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر در اهواز
فرماندار اهواز از برگزاری 20 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

اسماعیل ارزاني با اعلام اين خبر گفت: در تاريخ انقلاب اسلامي خرمشهر نشان پايداري مردم ايران است و وظيفه همه ماست كه در انتقال ايثارگري ها و جانفشاني هاي بزرگمرداني كه جان خود را براي آزادسازي خرمشهر در طبق اخلاص گذاشتند تلاش کنیم.

وي افزود: نسل جوان بايد با مقاطع تعيين كننده انقلاب اسلامي آشنا شوند و انتقال اين ارزش ها به روش هاي مختلفي انجام شود كه بايد متناسب با سن و روحيات افراد و در قالب برنامه ريزي هاي فرهنگي باشد.

ارزاني تصریح کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده هاي شهدا، غبارروبی مزار شهدا، رونمایی از دو تندیس شهدای شاخص استانی در اهواز، پخش ویژه برنامه های سوم خرداد از شبکه استاني صدا و سيما و پوشش برنامه هاي استاني در شبكه هاي سراسری از جمله اين برنامه ها خواهد بود.

وي برگزاري نمايشگاه ها و مسابقات فرهنگي و هنري و اجتماعي را از دیگر برنامه هاي تدارك ديده شده براي هفته بزرگداشت فتح خرمشهر عنوان کرد.

فرماندار اهواز تصریح کرد: در بخش ورزشی نیز همایش پیاده روی و مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان در اهواز برگزار مي شود و مسابقات ویلچررانی نيز توسط بنياد و امور ایثارگران برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار