تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۶۳۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گمرك خرمشهر ؛ نماد توسعه ي شهر خرمشهر
مديركل گمرك خرمشهر به مناسبت سوم خرداد سال‌روز آزادسازي خرمشهر گفت: گمرك خرمشهر هم‌اكنون به نماد توسعه ي شهر خرمشهر تبديل شده است.

عارف باوي اظهاركرد: ارائه تسهيلات ويژه گمركي، امكان تردد كشتي‌هاي كانتينربر در بندر خرمشهر و افزايش سطح مبادلات تجاري ميان بازرگانان ايراني و ساير كشورها از طريق گمرك خرمشهر شرايطي را فراهم آورده تا روزبه روز فضاي كسب وكار در اين منطقه بهبود يابد.

وي يكي از دلايل افزايش روزافزون حجم سرمايه‌گذاري‌ها در خرمشهر را تسهيل تجارت بر اساس سياست‌هاي جديد گمرك در اين منطقه عنوان‌كرد و افزود: رئيس كل گمرك به فعاليت‌هاي گمرك خرمشهر نگاه ويژه و بر تسهيل تجارت و بهبود فضاي كسب و كار در خرمشهر تأكيد دارد.

باوي در رابطه با برنامه‌هاي در دست اجراي گمرك خرمشهر تصريح‌كرد: اين گمرك ارائه حداكثر تسهيلات را به تجار و بازرگانان براساس برنامه‌هاي جديد رئيس كل گمرك و در چارچوب تسهيل تجارت و بهبود فضاي كسب و كار در دستور كار خود دارد و پس از اجراي موفقيت‌آميز اظهار الكترونيكي در رويه واردات از محل دفتر كار و يا منزل، در تلاش است تا سيستم اظهار از راه دور را در رويه صادرات هم پياده‌سازي كند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: گمرک خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار