تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۳۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضایی:
فتح خرمشهر بزرگترین جلوه پیروزی ملت ایران بر دشمن است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروزه موضوع فتح خرمشهر چه در داخل و چه در خارج از کشور به عنوان بزرگترین جلوه پیروزی ملت ایران بر دشمن زمانه خود به شمار می رود.

محسن رضایی شامگاه شنبه در همایش فاتحان خرمشهر که به مناسبت سوم خرداد در محل تالار خلیج فارس خرمشهر برگزار شد بر لزوم زنده نگه داشتن این نماد ارزشی به بهترین وجه ممکن تاکید کرد.
 
وی خواستار توجه بیشتر مسئولان کشور به این خطه از میهن مان با توجه به مردمان شریف و خونگرم آن و شهدای گرانقدری که از جای جای کشورمان برای حراست از کیان مرزهای جمهوری اسلامی به این مکان آمدند و به شهادت رسیدند ، شد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: حماسه فتح خرمشهر تابلو بسیار درخشانی از قابلیت‌ها، توانایی‌ها و حقانیت ملت ایران است و باید با برافراشته و زنده نگه داشتن خاطره این حماسه در جهت حفظ هویت و سابقه پرافتخار تاریخ ملت ایران کوشید.
 
رضایی فتح خرمشهر را سرآغاز تن دادن دنیا به خواسته‌های ایران دانست.
 
در ادامه این همایش که جمع زیادی از رزمندگان و فاتحان خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 حضور داشتند، برخی از رزمندگان عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر از چنگال دشمن بعثی شد، خاطراتی را بیان کردند.
 
فرمانده سپاه استان مرکزی نیز در این همایش با اشاره به نقش سپاه این استان در عملیات بیت المقدس گفت: 6 گردان از  استان مرکزی در عملیات بیت المقدس (آزاد سازی خرمشهر قهرمان) حضور داشتند.
 
مهدی صدیقی افزود: تعداد زیادی از سربازان ما در این عملیات به درج رفیع شهادت نائل شدند وعده ای دیگر  که بخی از آنان نیز در این جمع حاضرند به درجه جانبازی نائل شدند.
 
اهدای لوح تقدیر به برگزیدگان مسابقه نقاشی و طراحی سوم خرداد و همایش فاتحان خرمشهر از برنامه های جنبی این آئین بود.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: محسن رضایی ، خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار