تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از سه پروژه شهرداری اندیمشک
به مناسبت مبعث رسول مکرم اسلام سه پروژه عمرانی و خدمات شهری شهرداری اندیمشک با اعتبار 9 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 صبح امروز و با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ادارات ساختمان مدیریت بحران، پارک محله‌ای یاس و غسالخانه آرامستان کوی لور به بهره‌برداری رسید.

شهردار اندیمشک در این مراسم اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای رفع مشکلات و رفاه حال شهروندان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و در بازده زمانی مناسب اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

محمد شریفی‌مقدم افزود: ساختمان مدیریت بحران با زیربنای یک‌هزار و 300 مترمربع و با اعتبار 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانداری خوزستان احداث شده و دارای امکاناتی نظیر سرویس‌های بهداشتی، حمام، اتاق امداد، انبار کالا، سالن کنفرانس و شبکه رایانه بوده و در کنار آن عملیات احداث سایت فرود بالگرد نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت این ساختمان که برای تجهیز اولیه آن امکانات و تجهیزات امدادی 600 میلیون ریال نیز اختصاص یافته تاثیر بسیار زیادی در کمک‌رسانی سریع و به موقع در حوادث و بلایایی طبیعی به آسیب‌دیدگان دارد.

شهردار اندیمشک تصریح کرد: برای اجرای دو پروژه دیگر در کوی لور از نقاط پرجمعیت و قدیمی شهر، اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک با تبریک مبعث رسول مکرم اسلام اظهار کرد: این اقدامات جهادی در سالی که شعارش مدیریت جهادی با عزم ملی است، جای تقدیر دارد و امیدوارم که تدوام داشته باشد.

وی افزود: این خدمات و کارهای خوب از شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به مردم تقدیم می‌شود و امیدوارم که فرهنگ مدیریت جهادی در کار‌ها و اقدامات ما بیش از پیش تبلور پیدا کند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930305000707#sthash.HngHXJgL.dpuf
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار