تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۶۳۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک مطرح کرد ؛
کمبود منابع درآمدی مشکل اصلی شهرداری‌ها
فرماندار اندیمشک گفت: بالا بودن هزینه‌ها و کمبود منابع درآمدی از جمله عوامل مهمی است که شهرداری‌ها را از خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دور کرده است.

حمیدرضا گودرزی امروز اظهار کرد: وجود نیروهای مازاد، بدهکاری به اداره‌های مختلف و توسعه نامتوازن امکانات از مهمترین مشکلات شهرداری‌های شهرهای اندیمشک، حسینیه، بیدروبه، آزادی و چم گلک است.

وی افزود: مشکلات این شهرداری‌ها با فراهم شدن منابع درآمدی پایدار حل می‌گردد و ما نیز در این زمینه در حال برنامه‌ریزی و پیگیری‌های لازم هستیم.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان لازم است که نسبت به مسائل شهرستان‌ها اهتمام بیشتری نشان دهند تا مسائل و مشکلات مردم سریع‌تر سر و سامان گیرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: اندیمشک با تقدیم یک‌هزار و هفت شهید در دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان در خاکریز اول دفاع مقدس قرار داشته و مردم این شهرستان ولایت‌پذیری و وفاداری خود به انقلاب را در عمل ثابت کرده‌اند.

وی گفت: به منظور تقسیم کار اصولی و هر چه با شکوه برگزار کردن دومین یادواره بزرگ شهدای شهرستان به زودی ستادی مرکب از همه کمیته‌های مربوطه و با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی تشکیل خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار