تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن قاسم خبرداد:
آغاز تمرینات تیم فوتبال فولاد از 30 خرداد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: طبق برنامه اعلام شده از سوی سرمربی جدید این تیم، تمرینات فولاد از 30 خردادماه آغاز می شود.

محمد حسین ابن قاسم اظهار کرد: اسکوچیچ بعد از توافق با باشگاه فولاد خوزستان و بستن قراداد با این تیم، برنامه آماده سازی پیش فصل تیم فولاد برای حضور پرقدرت در لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور برای فصل آینده را به مسئولان این باشگاه ارائه کرده است تا مقدمات کار فراهم شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ای که سرمربی کروات فولاد اعلام کرده است، تمرینات تیم از روز 30 خردادماه در اهواز آغاز می شود و قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر، یک اردوی 10 روزه داخلی در منطقه ای خوش و آب هوا نیز در برنامه وجود دارد.

ابن قاسم با بیان اینکه اسکوچیچ هم اکنون در کشور خود به سر می برد، عنوان کرد: وی چندین فیلم از بازی های فولاد خوزستان در لیگ برتر فصل قبل را به خود برده تا در این مدت با مشاهده آنها به ارزیابی مناسب از تیم فولاد دست پیدا کند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه باشگاه فولاد خوزستان از تیم های پایه ای قدرتمند برخوردار است که در سال قبل اغلب آنها عنوان قهرمانی را در لیگ های رده خود به دست بیاورند، عنوان کرد: قرار است با آمدن اسکوچیچ به اهواز یک مسابقه بین تیم های فوتبال جوانان و امید باشگاه فولاد برگزار شود تا سرمربی جدید نسبت به انتخاب چند بازیکن مستعد از میان آنها اقدام کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار