تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۳۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در شهرستان دزفول
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول روز چهارشنبه با حکم استاندار خوزستان منصوب و در نشست شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

امام جمعه دزفول در نشست شورای اداری دزفول ، مقام و منصب ها را امانت الهی دانست و از مدیران خواست این امانت ها را به خوبی حفظ کرده و در جهت کمک به حل مشکلات مردم از فرصت استفاده کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود:در صورتی که مدیران در انجام وظیفه کوتاهی کنند باید در برابر پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

وی با اشاره به سخنان امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر اظهار داشت:مدیران باید بر کارهای اداری نظارت داشته باشند تا افراد مسوولیت های خود را به بهترین نحو انجام دهند و با ارباب رجوع به خوبی برخورد کنند.

امام جمعه دزفول با تأکید بر رعایت اخلاق اسلامی گفت:اخلاق سنگین وزنه ای است که در روز قیامت به درد انسان می خورد و سبب موفقیت انسان می شود لذا مدیران باید رعایت اخلاق در امور اداری را مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:مدیران دستگاههای اجرایی در دزفول باید به صورت برنامه ریزی شده از ظرفیت های موجود استفاده کرده و نگاه آنان به توانمندی های داخلی باشد.

حبیب الله آصفی فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست با اشاره به ویژه برنامه های چهارم خرداد روز دزفول گفت: در این روز ظرفیت ها و توانمندی شهرستان دزفول در بخش های مختلف از طریق رسانه ها منعکس شد.

وی بزرگترین معضل شهرستان دزفول را مشکل فقدان بازار فروش محصولات کشاورزی عنوان کرد گفت:به منظور رونق اقتصادی شهرستان دزفول علاوه بر بازاریابی داخلی و خارجی برای فروش بیش از دو میلیون تن محصولات کشاورزی باید نسبت به رونق صنعت گردشگری در منطقه نیز تلاش کرد.

وی گفت:به همین منظور در زمستان امسال سمیناری برای جذب سرمایه گذار در دزفول برگزار می شود.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر خرید محصولات تولید داخل گفت: برخی کارخانه های داخلی به دلیل استقبال کم مردم از محصول تولیدی آنها در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند لذا باید برای رونق اقتصاد داخل به استفاده از تولیدات داخلی روی آورد.

آصفی با تبریک روز جانباز از مدیران دستگاه های اجرایی خواست به دیدار جانبازان بروند.

در نشست شورای اداری شهرستان دزفول احمد علیپور به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد.

علیپور نیز با بیان اینکه شناخت خوبی از شهرستان دزفول دارم به بیان سوابق کاری خود پرداخت و گفت:در دولت های مختلف کار کرده و مسئولیت های سیاسی ، اجرایی ،فرهنگی ،مذهبی و آموزشی بر عهده داشته ام.

وی پیش از این مسئولیت معاونت فرهنگی اجتماعی و مدیریت اجرایی استانداری فارس را بر عهده داشته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار