تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۸
کد خبر: ۶۳۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسيدگي به 500 پرونده تخلف واحدهاي صنفي در بهبهان
رئيس اداره بازرگاني شهرستان بهبهان گفت: از ابتداي طرح هدفمندي يارانه‌ها تاكنون به 500 پرونده تخلف در اين شهرستان رسيدگي شده است.

به گزارش خوزنیوز به نقل ار فارس، علي صفايي اصل در جلسه شوراي اداري بهبهان در سخناني به تشريح اقدامات صورت گرفته در اداره بازرگاني اين شهرستان پرداخت و اظهار داشت: از ابتداي دي ماه سال گذشته كه طرح هدفمندي يارانه‌ها آغاز شد، طرح نظارتي ويژه هدفمند كردن يارانه‌ها به اداره بازرگاني ارسال شد.
وي افزود: همچنين طرح نظارتي ويژه تعطيلات تابستاني و ماه مبارك رمضان از 10 تيرماه در دستور كار اداره بازرگاني قرار گرفته و با جديت و تلاش آن را اجرا مي‌كنيم.
صفايي اصل در خصوص اقدامات انجام شده در طول اين مدت گفت: ثبت كليه اقلام توليدي همراه با قيمت آنان در سامانه 124 بازرگاني، مجهز كردن اين اداره به تلفن گوياي 124، نظارت بر بازار حتي در روزهاي تعطيل، بازرسي در حوزه‌هاي مختلف اصناف، بازرگاني و به طور مستقل از واحدهاي توليدي، نشست‌هاي متعدد با اماكن، تعزيرات و اصناف، فراهم آوردن زمينه برگزاري مراسم‌هاي مختلف در ماه مبارك رمضان با همكاري ديگر ادارات، نظارت بر ميدان ميوه و تره بار و اعلام روزانه قيمت كالاهاي شهرستان به سازمان بازرگاني و فرمانداري از جمله فعاليت‌هاي اداره بازرگاني بهبهان از ابتداي طرح هدفمندي يارانه‌ها در شهرستان بهبهان است.
وي تصريح كرد: همچنين با آغاز اين طرح تا امروز، 45 جلسه مرتباط با هدفمندي يارانه‌ها با اصناف و ادارات مختلف برگزار شده و به 500 پرونده تخلف نيز رسيدگي شده است.
رئيس اداره بازرگاني بهبهان در ادامه از برپايي نمايشگاه چندمنظوره در ماه مبارك رمضان در اين شهرستان خبر داد و اذعان داشت: بزرگترين مشكل ما در برگزاري اين نمايشگاه با توجه به عرضه مواد غذايي كمبود فضا است اما به هر حال 30 تا 40 غرفه در اين نمايشگاه ايجاد و آن را در ماه مبارك رمضان در شهرستان بهبهان برگزار خواهيم كرد.
وي با بيان اينكه در ماه مبارك رمضان روغن، شكر و مرغ توسط اداره بازرگاني در سطح شهرستان بهبهان توزيع خواهد شد، خواستار همكاري بيشتر مردم با اين اداره شد و خاطرنشان كرد: همه مردم مأموران نظارتي ما در بازار بوده و انتظار داريم در صورت مشاهده هرگونه تخلفي در بازار، با سامانه 124 بازرگاني تماس گرفته و موضوع را گزارش دهند.
صفايي اصل در پايان تصريح كرد: شهروندان بهبهاني اطمينان خاطر داشته باشند كه اداره بازرگاني در سريعترين زمان ممكن پس از دريافت گزارش تخلف، به موضوع رسيدگي كرده و در صورت اثبات آن با تشكيل پرونده با متخلفان برخورد قاطع و جدي خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار