تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۳۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم: رحماني گفت در فولاد مي‌ماند
حسين ابن قاسم در مورد وضعيت تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر بازيکنان در حال استراحت هستند. در حال مشخص کردن برنامه ها هستيم تا کار را با قدرت آغاز کنيم.

وي در مورد اينکه آيا فولاد خوزستان مثل هر سال به بروجرد سفر مي‌کند،‌ عنوان کرد: در تاريخي که امسال مي‌خواستيم به بروجرد سفر کنيم آن مکان جا نبود. تنها اردويي که اکنون قطعي شده در فرديس کرج است که از تاريخ 23 تا 29 تير به آنجا سفر مي‌کنيم. به احتمال فراوان 2-3 اردو برگزار مي‌کنيم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد دستياران دراگان اسکوچيچ خاطرنشان کرد: حضور نعيم سعداوي و کوروش بختياري‌زاده در کادرفني قطعي است. قرار شده مربي بدنساز و مربي دروازه‌بانان فولاد خوزستان توسط خود اسکوچيچ از کرواسي بيايند.

‌ابن‌قاسم در ادامه در مورد اينکه آيا اسکوچيچ به باشگاه ليست داده است، گفت: هنوز ليست نفرات خود را به باشگاه نداده و قرار است هفته آينده اين کار را انجام دهد.

وي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود استقلال خواهان در اختيار گرفتن بختيار رحماني و اسماعيل شريفات است و به جذب آنها نزديک شده است، اظهار داشت: همه آنها در فولاد خوزستان مي‌مانند و اين موضوع درست نيست. با بختيار رحماني صحبت کردم و او اعلام کرد در فولاد مي‌ماند. هيچ بازيکني از فولاد خوزستان جدا نمي‌شود.

ابن‌قاسم در مورد وضعيت لئوناردو پادواني و لوسيانو پريرا خاطرنشان کرد:‌ اين دو بازيکن را براي سال بعد حفظ مي‌کنيم.

وي در پايان در مورد اينکه حسين فرکي روز گذشته زانوي خود را عمل کرده است، گفت: بله از اين موضوع خبر دارم و هفته آينده به عيادت او مي‌روم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار