تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۳۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ؛
برچیدن دایک مرزی در ساحل اروندرود آبادان
فرماندار آبادان گفت : بمنظور استفاده تفریحی مردم از ساحل زیبای اروند رود و نیز صیادی عمومی , دایک مرزی ( دژ مرزی ) منطقه که بعد از پایان جنگ تحمیلی احداث شده بود , با پیگیری و تاکید استاندار خوزستان و همکاری سپاه و نیروهای امنیتی و نظامی, برداشته می شود.

عزیرالله شهبازی افزود: این دایک مرزی با حدود 110 کیلومتر طول ازجزیره مینو شروع و در امتداد ساحل اروند رود ادامه می یابد .

شهبازی افزود: این دژ سالها مانع دسترسی مردم به ساحل زیبای اروند رود و اسکله های صیادی بود . مردم نمی توانستند در این ساحل تفریح کنند . خوشبحتانه با پیگیری ها و تاکید استاندار خوزستان , نمایندگان مجلس و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایرنیروهای امینی و نظامی مقررشده است که این دژ محو و برداشته شود.

وی افزود: در طول دو دهه گذشته تلاش های زیادی ازسوی مسوولان وقت اجرایی و نمایندگان مجلس برای برداشتن این دایک مرزی بعمل آمد اما خوشبختانه در دولت تدبیر و امید این آرزو ی دیرینه مردم آبادان عملیاتی شد تا خانواده ها به راحتی بتوانند از ساحل زیبای اروند کنار و محیط گردشگری آن بهره ببرند.

شهبازی افزود: این هدیه با ارزش دولت تدبیر و امید و استاندار خوزستان به مردم ولایتمدار آبادان است .

معاون استاندار و فرماندار ویژه ابادان گفت : مقرر شد هفته آینده نشستی دراین زمینه دروزارت کشور با حضور مسوولان امر برگزار تا شیوه نامه اجرایی محو دایک مرزی حاشیه اروند رود تدوین و ابلاغ گردد.

شهبازی ابراز امیدواری کرد که با عزمی که در دولت تدبیر و امید و وزارت کشور برای ارایه خدمت به مردم آبادان و خرمشهر وجود دارد این کار با همکاری عزیزان قرار کربلا و باهماهنگی سایر دستگاههای مسوول در خوزستان در هفته آینده عملیاتی شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار