تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۶۳۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرسپولیس دچار مشکل می‌شود انگار من مریض می‌شوم!
پروین: الان وقت گیر دادن نیست
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود ۱۰ روز مانده به جام جهانی، الان وقت گیر دادن به بازوبند کاپیتان و یا دفاع اتوبوسی نیست.

علی پروین در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: از من خواهشاً درباره پرسپولیس سؤال نکنید، هستند آقایان که درباره این باشگاه صحبت کنند، فقط امیدوارم کوچک‌ترین مشکلی این تیم پیدا نکند، چون وقتی این تیم دچار مشکل شود، انگار ما هم یک مریضی بدی گرفته‌ایم.

وی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در سه بازی تدارکاتی گذشته نیز گفت: وقتی می‌گوییم بازی تدارکاتی خوب است، الان دلیلش را متوجه می‌شوید، ما بازی‌های دوستانه در آفریقای جنوبی را که ندیدیم، اما وقتی سه بازی دوستانه در اتریش را کم و بیش دیدیم هر روز بچه‌ها نسبت به دیروز بهتر شدند و این نشانگر این است که بچه‌ها دیگر با دیدن تیم‌های خارجی تن و بدنشان نمی‌لرزد.

وی افزود: ده روز تا جام جهانی مانده و این مسابقات مثل 31 کشور دیگر برای فوتبال ما که یکی از 32 تیم مسابقات است اهمیت دارد، پس الان وقت گیر دادن به بازوبند کاپیتانی و یا دفاع اتوبوسی نیست.

وی در پاسخ سؤالی که برخی‌ها معتقدند تیم ملی فقط دفاع می‌کند گفت: عزیز من، تیمی که به جام جهانی می‌رود باید برنامه داشته باشد، می‌خواهید تیم ملی در دیدار برابر آرژانتین از دقیقه یک تا 90 حمله کند؟ این حرف‌ها چیست؟ کی‌روش ثابت کرده کارش را بلد است، پس خواهشاً تا می‌توانید شایعات را سرکوب کنید. خواهشاً فقط اسم حمایت از تیم ملی به خاطر این مردم مطرح شود. انتقاد خوب است اما به شرطی که به تیم ملی کمک کند. این موضوع را فراموش نکنید. البته خداوکیلی، رسانه‌ها تا به امروز هم برای تیم ملی سنگ تمام گذاشته اند. این همدلی و بازی‌های دوستانه که ترس بچه‌ها را ریخته باعث شده که دلم به این تیم روشن باشد، البته کار سخت است و باید بیشتر بچه‌ها تلاش کنند.

پروین در پایان در پاسخ سؤالی دیگری که به نظر شما ما در سه بازی گذشته با ماکت نیجریه، بوسنی و یا آرژانتین بازی کرده‌ایم یا خیر گفت: من به این حرف‌ها کاری ندارم، بازی دوستانه و کنار هم بودن بچه‌ها باعث می‌شود تا وقتی مقابل ستاره‌های آرژانتین و یا حتی همین بوسنی و نیجریه قرار می‌گیرند، دست و پایشان نلرزد. درست است آنها هم بهترین جهانند، اما بچه‌های ما هم ایرانی‌اند و چه بسا می‌توانند مثل خیلی از رشته‌های دیگر ورزشی کارهای غیرممکن را ممکن کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: علی پروین ، پرسپولیس
:
:
:
آخرین اخبار