تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۳۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واحد پرورش بلدرچين در دزفول پلمپ شد
رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان دزفول از پلمپ يك واحد توليد و پرورش بلدرچين كه موجب ايجاد آلودگي در بافت مسكوني شهر دزفول گرديده بود، خبر داد.

در پيگيري مصوبات كارگروه ساماندهي صنايع و مشاغل مزاحم شهري در دزفول، يك واحد توليد و پرورش بلدرچين كه موجب ايجاد آلودگي در بافت مسكوني شهر دزفول گرديده بود، با پيگيري اداره حفاظت محيط زيست شهرستان دزفول پلمپ و واحد مذكور به خارج از منطقه مسكوني و خارج از محدوده قانوني شهر دزفول انتقال يافت.

فرهاد قلي نژاد در اين خصوص گفت: دو واحد مذكور كه در زمينه توليد بلدرچين با ظرفيت بالا فعاليت نموده، برخلاف قوانين و مقررات محيط زيست در بافت مسكوني شهر دزفول مستقر گرديده كه فعاليت آن موجب آلودگي محيط زيست و نارضايتي شهروندان شده بود.

طی پيگيري حقوقي و اخطار، اين اداره پلمپ و به خارج از محدوده قانوني شهر دزفول منتقل گرديد و ساير واحد ها و كارگاه هاي مزاحم و آلاينده نيز شناسايي و با توجه به مصوبات كارگروه ساماندهي صنايع و مشاغل مزاحم شهري دزفول جهت انتقال به محل هاي استاندارد، در حال پيگيري مي باشد.

گفتنی است كارگروه ساماندهي صنايع و مشاغل مزاحم آلاينده با هدف ساماندهي و خروج صنايع و مشاغل مزاحم و آلاينده در دزفول تشكيل شده است.
:
:
:
آخرین اخبار