تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۳۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجراطرح‌نظام‌سلامت‌دربیمارستان‌های‌دزفول‌وشوش
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از کاهش ۹۰ تا ۹۵ درصدی هزینه های مربوط به بستری بیمار در بیمارستان های دزفول و نظام مافی شوش خبر داد.

رضا فاتحی اظهار کرد: با اجرای بسته‌های حمایتی وزارت بهداشت در حوزه درمان کلیه زایمان‌های طبیعی در بیمارستان‌های بزرگ "دزفول" و "نظام مافی" شوش دانیال به صورت رایگان انجام می‌شود.

فاتحی با اشاره به اجرای طرح نظام سلامت، افزود:هزینه بستری بیماران در این بیمارستان‌ها با بیمه‌های پایه 10% و با بیمه‌های روستایی 5% قیمت تمام شده است که 90 تا 95 درصد با کاهش هزینه های بستری بیماران همراه است.

وی با بیان مشکلات عدیده ای که بیماران و همراهان بیماران در مورد تامین دارو و مایحتاج مورد نیاز بیماران در خارج از بیمارستان با آن روبرو هستند تاکید کرد: کلیه ملزومات و داروهای مورد نیاز بیماران، توسط بیمارستان‌ها تامین می‌شود و دیگر نیازی به ارجاع  بیماران برای تهیه دارو و دیگر ملزومات به خارج از بیمارستان نیست.

معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول همچنین به کمبود پزشک متخصص در بعضی ساعات شبانه روز و بعضی از ایام سال  اشاره کرد و از اجرای بسته پزشکان مقیم متخصص در این بیمارستان‌ها خبر داد.

وی افزود این طرح شامل اسکان و حضور 24 ساعته پزشکان متخصص مورد نیاز بیمارستان است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار