تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۳۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه‌های خوزستان
ريیس هیات فوتبال خوزستان گفت: فردا (يكشنبه) نمایندگان سازمان لیگ جهت بازدید از امكانات ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری استان به خوزستان می‌آیند.

عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: روز چهارشنبه از طرف سازمان لیگ با دبیر هیات استان تماسي برقرار و اعلام شد که قرار است فردا (يكشنبه) نمایندگان سازمان لیگ جهت بازدید از امكانات ورزشگاه‌های غدیر اهواز و به ویژه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، به خوزستان بیایند.

وی با بيان اين كه این بازدید فقط شامل ورزشگاه های لیگ برتری است، گفت: هدف از حضور نمايندگان سازمان ليگ بيشتر بازدید از ورزشگاه مسجدسلیمان است. ورزشگاه غدیر اهواز کامل است و مشکلی ندارد.

ريیس هیات فوتبال خوزستان گفت: البته برای این بازدید هنوز به صورت رسمی نامه‌ای به دست ما نرسيده است و اعلام این بازدید به صورت تلفنی بوده است. در واقع این نمایندگان می خواهند طی بازدیدي از ورزشگاه مسجدسلیمان، مشکلات اين ورزشگاه را اعلام کنند تا نواقص موجود، پیش از بازی‌های رسمی برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال به دلیل این‌که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به تازگی وارد لیگ برتر شده است، باید شرایط لازم را برای میزبانی مسابقات فراهم كند. در آینده هم نمایندگان AFC به این جا می‌آیند تا بابت باشگاه‌بودنشان، به آن‌ها امتیاز دهند و می طلبد که مشکلات برطرف شود.

طالقانی بیان کرد: در کل تصمیم و اراده بر این است که بازی‌های تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در این شهرستان برگزار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار