تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۳۷۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استانداری خوزستان خبر داد ؛
ورود ۱۵۰۰ دستگاه خودرو پلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی اهواز
معاون عمرانی استانداری خوزستان از ورود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی پلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی اهواز خبر داد.

احمد سیاحی با اشاره به نظارت جدی سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان بر قیمت تمام شده خودروهای پلاک اروند اظهار کرد: قیمت جهانی خودرو کاملا مشخص است و هیچ اعتقادی به افزایش خودروهای پلاک اروند نداریم.

وی افزود: ما در رابطه با سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان به دنبال سود نیستیم بلکه درپی استفاده از یک فرصت طلایی به عنوان «اروند» و در جهت کمک به شهرداری‌ها و بخش خصوصی به منظور خدمت رسانی به مردم استان خوزستان هستیم.

سیاحی در ادامه به پایان یافتن مقدمات کار ورود خودروهای تاکسی پلاک اروند به اهواز خبر داد و گفت: مقدمات کار مانند تعیین نوع خودرو، استهلاک آنها، عمر مفید، میزان سوخت مصرفی و خدمات پس از فروش این خودروها انجام شده است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه از شهرداری‌ها خواسته‌ایم که نیاز اولیه خود را درباره تاکسی های پلاک اروند اعلام کنند، ابراز کرد: سازمان همیاری‌های شهرداری استان خوزستان که سهامداران آن همه شهرداری های استان خوزستان هستند، مسئول ورود خودروهای تاکسی پلاک اروند هستند که شعبه‌ای را در خرمشهر افتتاح کردند تا موضوعاتی مانند کارت هوشمند، کارت سوخت، بیمه و دیگر کارهای فنی آنها را انجام دهند.

وی در ادامه از ورود تاکسی‌های پلاک اروند به اهواز خبر داد و اظهار کرد: بر اساس اولویت بندی های انجام شده در مراحل ابتدایی تعداد 1000 تا 1500 دستگاه خودرو پلاک اروند را وارد خواهیم کرد.

سیاحی تصریح کرد: درصورتی که بخش خصوصی تقویت شود می توان خودروهای بخش تاکسیرانی شهرها، فرودگاه‌ها، اتوبوسرانی، ماشین آلات مخصوص پیمانکاران و ماشین آلات سنگین مورد نیاز دهیاری ها را از منطقه آزاد اروند تأمین کرد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
2
6
آقا ی سیاحی با وضعیت کنونی تاکسیرانی و افزایش بی رویه کرایه تاکسی ها مردم به ستوه آمده اند و هیچ نظارتی بر کرایه تاکسی ها نیست وای به حالی که تاکسی های با مدل جدید و اروندی به سیستم اضافه شود
لطفا قبل از ورود ناوگان جدید اول وضعیت کرایه تاکسی ها را پیگیری کنید
انشاله مردم از ناوگان جدید استقبال خواهند کرد مشروط به اینکه مثل ناوگان حال حاضر فقط بدنبال دربستی و ..... نباشند و کنترل و نظارت کامل بشوند
هر روز با تاکسی ها باید جر و بحث کنیم
لطفا وضعیت کرایه ها را اعلام کنید تو را به جدت پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
10
خداقوت
به این میگن کارخداپسند.دمتون گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
0
1
قیمت خودرو رو اعلام کنید ببینیم راننده تاکسی وسعش میرسه بخره ماشیناشون چی هستن مدلشون رو اعلام کنید باتشکر راننده زرد زحمتکش
:
:
:
آخرین اخبار