تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۳۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقتدایی:ما باید به نسل‌های آینده اعتماد کنیم
استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت نکوداشت جایگاه نمایندگاه ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط بین نمایندگان ادوار و نمایندگان فعلی باید منسجم تر شود.

عبدالحسن مقتدایی صبح امروز با حضور در مراسم نکوداشت نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، عنوان کرد: در سال های اولیه آغاز به کار مجلس شورای اسلامی بسیاری از نمایندگان بدون نیاز به تبلیغات سیاسی و تنها به صورت آشنایی با مردم انتخاب می شدند همچنین مسئولان امروزی کشور دست پرورده همین نمایندگان هستند.

وی زدودن غبار فراموشی از فعالیت های نمایندگان مجلس استان خورستان در ادوار گذشته را از جمله اهداف برگزاری این مراسم برشمرد و افزود: متاسفانه در این زمان مسئولان ما از شیوه زندگی این شهیدان فاصله گرفته اند.

استاندار خورستان با اشاره به اینکه، ما باید به نسل های آینده اعتماد کنیم، تصریح کرد: جوانان امروز جامعه ما باید بدانند قبل از آنها چه افرادی چه زحماتی برای رسیدن کشور به این جایگاه متحمل شده اند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط بین نمایندگان ادوار و نمایندگان فعلی باید منسجم تر شود، اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش احترام و سرکشی به خانواده های این عزیزان بوده است تا بتوانیم غفلت های که در این زمینه  صورت گرفته جبران شود.

مقتدایی گفت: امیدواریم در دوره های بعد برگزاری چنین برنامه در غالب یک تشکل منظم و مردمی به دور از دستگاه های حکومتی و برعهده نمایندگان حاضر در مجلس باشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز با حضور در این مراسم گفت: در سال های قبل از انقلاب اسلامی مبارزات علیه استکبار جهانی در قلب و افکار مردم به صورت عمومی بود و پیشکسوتان این عرصه عمدتا در حوزه های علمیه و دانشگاه بود.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری با اشاره حضور ناطق نوری در این برنامه گفت: وی از جمله مجاهدینی هستند که مدافع سر سخت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار