تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۶۳۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
نکوداشت نمایندگان شهید و فقید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برگزاری آیین نکوداشت نمایندگان شهید و فقید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در همایش نکوداشت نمایندگان شهید و فقید که با حضور حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، و نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه مبارزات در انقلاب مبارزاتی عمومی نبود اظهار داشت: مبارزاتی که در دوران انقلاب انجام می‌شد اگر چه در افکار مردم یک نوع مبارزات عمومی بود اما در کل، گروهی از پیشتازان و پیشکسوتان میدان مبارزه بودند که در حوزه‌های مختلف با رژیم مبارزه می‌کردند تا اینکه در سال 57 به ثمرات شیرینی که آرزو و خواسته همه مردم بود رسیدند.

وی در ادامه با گرامی داشت یادوخاطره نمایندگان شهید و فقید خوزستان در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی را از جمله افراد پاک سرشت و خوش نیتی خواند که سال‌ها با خلوص نیت و مجاهدت خویش در عرصه سیاست فعالیت داشتند و هدف آنها تنها خدمت به انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گرامیداشت یاد و خاطره نمایندگان فقید و شهید مجلس را ابتکار و ادای دینی نسبت به سال‌ها خدمت صادقانه آنان برشمرد و تصریح کرد: این امر باید در کشور به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود تا خدمتگزاران صادق انقلاب به نسل‌های ‌آینده معرفی شوند.

** مجلس یک ظرفیت بلند و بی‌بدیل در نظام اسلامی است


رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یک ظرفیت بلند و بی‌بدیل در نظام اسلامی است.

جواد سعدون‌زاده در همایش نکوداشت نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی برگزاری چنین همایش‌هایی را احیای فرهنگ خدمت و خدمتگزاری به جامعه و مردم دانست و اظهار کرد: برگزاری چنین پاسداشت و گرامیداشتی می‌تواند در احیای فرهنگ خدمت به جامعه و پاسداشت افرادی که سلامتی و جوانی خود را در این راه هدیه کردند بازخورد خوبی داشته باشد.

وی افزود: اگر مجلس شورای اسلامی در طول سالها فعالیت‌های خود بسترهای لازم را برای پیشرفت و توسعه کشور ایجاد نمی‌کرد امروزه این تکنولوژی و پیشرفت برای کشور ما میسر نمی‌شد.

سعدون زاده با بیان اینکه مجلس یک ظرفیت بلند و بی‌بدیل در نظام اسلامی است اظهار کرد: در منطقه جنوب غربی آسیا و شاید در دنیا مجلس شورای اسلامی یکی از حقیقی‌ترین و عالی‌ترین مجالس دنیا محسوب می‌شود و مظهر مردم سالاری تلقی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب ایشان تنها راه علاج مشکلات را جستجو در درون کشور عنوان کردند و خاطرنشان کردند که تنها راه ایستادگی در برابر جبهه استکبار استمرار تفکرات مبارزه است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تشکیل دوره‌های پی در پی مجلس شورای اسلامی در 35 سال گذشته و حضور نمایندگان در مجلس را به عنوان مظهر مردم سالاری دینی یک مبارزه است که باید آن را قدر دانست .
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار