تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۶۳۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند :
حباب افزایش قیمت مسکن در آبادان و خرمشهر می‌ترکد
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حباب افزایش قیمت مسکن در آبادان و خرمشهر به‌زودی می‌ترکد.

عبدالله کعبی اظهار کرد: افزایش روزافزون قیمت مسکن و زمین عموما خود ساخته دلالان است و این عده در حال سوء استفاده از فضای تغییر وضعیت منطقه آزاد اروند هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید زیر بار خرید مسکن و زمین به قیمت‌های ارائه شده توسط دلالان نروند و صبر پیشه کنند.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: برخی دلالان حرفه‌ای با خرید زمین و مسکن و گذاشتن قیمت بالا بر آن‌ها مجدداً آن املاک را در معرض فروش قرار می‌دهند تا پول‌های هنگفتی را از بی‌اطلاعی برخی مردم به جیب بزنند.

وی با تایید افزایش ارزش زمین و مسکن در منطقه گفت: این افزایش ارزش زمین و مسکن در حدی که امروز در بازار مسکن دیده می‌شود، نیست.

کعبی با اشاره به اینکه مردم هیچ نگرانی در زمینه تامین زمین و مسکن مورد نیاز خود نداشته باشند، افزود: مردم باید بدانند سازمان منطقه آزاد اروند با اجرای برخی طرح‌های حمایتی حباب افزایش قیمت مسکن در آبادان و خرمشهر را خواهد ترکاند.

وی ادامه داد: منطقه آزاد اروند به دنبال رفع مشکلات و محرومیت از مردم است و هیچ‌گاه به دنبال تحمیل فشار بر مردم نیست.

کعبی خاطرنشان کرد: در کنار افزایش ارزش زمین در آبادان و خرمشهر تمام املاک در استان نیز ارزش پیدا کرده‌اند، زیرا همه مردم استان از عمران و آبادانی در خرمشهر و آبادان بهره خواهند برد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در روزهای آینده خبرهای خوشی در راه است و مردم شاهد تحول جدی در عمران و آبادانی منطقه خواهند بود.
:
:
:
آخرین اخبار