تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۶۳۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد:
افتتاح مجهزترین مرکز آی‌سی‌یو شمال خوزستان
معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول از افتتاح چندین پروژه عمرانی و درمانی از جمله راه اندازی مجهزترین مرکز آی سی یو شمال خوزستان در این دانشگاه خبر داد.

علیرضا خسروپناه اظهار کرد: در روزهای آینده چندین پروژه مهم عمرانی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول افتتاح می‌شود.

وی افزود: مجهزترین آی سی یو شمال خوزستان که شامل 10 تخت ویژه با امکانات تخصصی است در بیمارستان بزرگ دزفول و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در ماه جاری افتتاح می‌شود.

وی همچنین از اختصاص 6 تخت «ان آی سی یو» مربوط به مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش دانیال خبر داد.

خسروپناه با اشاره به اعتبار پروژه‌های در دست اقدام این دانشگاه افزود: تخت‌های ویژه نوزادان برای شهرستان شوش دانیال(ع) با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان تا اواخر خرداد سال جاری در بیمارستان این شهر آماده بهره برداری است.

وی گفت: در راستای حمایت از مناطق روستایی تا پایان سال 93 مجموعا تعداد 42 خانه بهداشت مورد نیاز در مناطق روستایی دزفول ،شوش و گتوند ساخته می‌شود.

خسرو پناه اعتبار این پروژه‌ها را نزدیک به 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد که 50% آن از طریق وزارت بهداشت و بقیه توسط استانداری خوزستان تامین می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با توجه به مشکلات متعدد ساکنان روستاها, تعدادی از این خانه‌های بهداشت در مناطق دوردست ساخته می‌شود که بعضی از آنها تا 2 ساعت با مرکز شهرستان فاصله دارند.

خسروپناه در مورد خدمات ارائه شده در خانه‌های بهداشت نیز توضیح داد: خدماتی از قبیل مراقبت مادران و نوزادان، اکسیناسیون وتمامی خدمات بهداشتی برای ساکنان روستاها در خانه های بهداشت انجام می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار