تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۳۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت برترین پولادمردان نوجوان خوزستان
نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداري نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

سیدعلیرضا قریشی، ريیس هیات وزنه‌برداری استان اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه (نهم خردادماه) در سالن نامجو اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که وزنه‌برداران در هشت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: از شهرستان‌های آبادان، اندیمشک، دزفول، مسجدسلیمان، لالی، ایذه، شوشتر و باشگاه‌های نفت اهواز، ملی‌حفاری، نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز مسجدسلیمان شرکت‌کننده داشتیم.

ريیس هیات وزنه‌برداری خوزستان درباره نفرات برتر اين مسابقات عنوان‌کرد: در دسته 50 کیلوگرم بهزاد حاجی‌پور از لالی، در دسته 56 و 62 کیلوگرم به ترتيب افشین طاهری و سیدصادق موسوی هر دو از نفت اهواز، در دسته 69 کیلوگرم امين علی‌پور از باشگاه ملی‌حفاری، در دسته 77 و 85 کیلوگرم رحمان اورامه و داریوش بهداروند هر دو از نفت مسجدسلیمان، در دسته 94 کیلوگرم میلاد پوررشنو از اندیمشک و در دسته 94+ كيلوگرم محمدرضا طیبی از نفت اهواز، همگی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

وی سطح مسابقات را خوب دانست و خاطرنشان‌کرد: نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی کشور که 19 مردادماه در شهرستان قائم‌شهر استان مازندران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

قریشی خاطرنشان‌کرد: باتوجه به این‌که رقابت‌های کشوری را پیش‌رو داریم، می‌خواهیم اولین اردوی استاني را جهت آمادگی وزنه‌برداران‌مان از 24 خردادماه به مدت پنج روز در مسجدسلیمان برگزار کنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: وزنه‌برداری
:
:
:
آخرین اخبار