تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۳۷۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به بازیکنان فولاد به خاطر اسکوچیچ حسودی‌ام می‌شود
مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: به بازیکنان فولاد به خاطر حضور دراگان اسکوچیچ در این تیم حسودی‌ام می‌شود.

سیدجلال رافخایی در مورد شرایط ملوان انزلی گفت: شرایط باشگاه خوب است و تمرینات هم شروع شده است امیدوارم نفرات مورد نظر کادر فنی هم جذب شوند تا یک خوب را برای لیگ آینده آماده کنیم.

وی در مورد دلیل غیبت خود در تمرینات گفت: از ناحیه مچ پا احساس درد می‌کنم و برای مداوا تا آخر هفته در تهران هستم و هفته بعد به انزلی می‌روم تا تست بدهم. در صورتی که تستم موفقیت‌آمیز بود به تمرینات ملوان اضافه می‌شوم.

مهاجم ملوان در مورد اینکه گفته می‌شود قراردادهای بازیکنان بزرگ ملوان در صورت پرداخت نشدن پول منتفی می‌شود، گفت: ما قرارداد داخلی بسته‌ایم و شرایط باشگاه هم بسیار خوب است و نسبت به گذشته اوضاع فرق کرده است. اکنون حسن نیت خوبی بین بازیکنان و باشگاه برقرار است و امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند. باید از سیروس محجوب هم تشکر کنیم که موفق شده شرایط خوبی را برای ملوان در این فصل رقم بزند.

رافخایی در مورد حضور دراگان اسکوچیچ در تیم فولاد خوزستان گفت: حقیقت این است که دلم برای اسکوچیچ تنگ شده است، به بازیکنان فولاد به خاطر حضور دراگان در این تیم حسودی‌ام می‌شود آنها می‌توانند با اسکوچیچ کار کنند. برای این مربی آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم مثل ملوان در فولاد هم موفق شود. اسکوچیچ مربی ایده‌آلی برای ما بود و به شخصه او را دوست دارم.

مهاجم ملوان در مورد سرمربیگری ایراندوست در ملوان گفت: خدا را شکر ایراندوست هم یکی از بهترین مربیان ملوان است و امیدوارم بتوانیم با او در ملوان نتایج خوبی بگیریم و ملوان فصل موفقیت‌آمیزی را داشته باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار