تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۳۷۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین یادواره سرداران و 136 شهید هندیجان برگزار شد
نخستین یادواره سرداران و 136 شهید شهرستان هندیجان با حضور جمعی ازخانوادههای معظم شهدا،ایثارگران، ررزمندگان دوران دفاع مقدس و مسوولان در شهرستان هندیجان برگزار شد.

در این آیین سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار امیر حیات مقدم ، سردار بختیاروند  ، سردار آقاجری فرماندهان نظامی و انتظامی سطح استان،ائمه جمعه شهرستان های استان و کلیه مسوولین و جمعیتی حدود شش هزار نفردر محل ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان هندیجان حضور داشتند یاد و خاطره سرداران، رزمندگان و کلیه شهدای دوران دفاع مقدس در هندیجان گرامی داشته شد.

فرماندار شهرستان هندیجان در این آیین گفت: برگزاری این یادواره ها موضوع شخص و تجلیل از اشخاص نیست بلکه تجلیل از یک جریان است و آن جریان عبارتست از تجلیل از انسان های خوبی که در راه خدا و در راه حق برای دفاع از نظام و ولایت و حفظ نظام به میدان های نبرد رفتند و به شهادت رسیدند.

احمد جعفری نسب افزود: امروز اگر ما در جامعه خود امنیت داریم از برکت خون شهداست که با نثار خون خود این امنیت را برای ما به وجود آورده اند و مایه استمرار و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: اگر امروز نام شهدا در جامعه ی ما زنده است به برکت حمایت های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و شما مردم و بر پایی این یادواره هامی باشد و در سایه همین یادواره هاست که نام شهیدان زنده است وعظمت و صفا و همدلی که امروز دراین مکان وجود دارد توسط هیچ رسانه ای قابل توصیف نیست.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: هندیجان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
امیرحسین عناناتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
0
0
این وبلاگ خیلللللللللللللللللللللللللللللللی عالیه ممنون.از هندیجان سربلند و........
اميرحسين عناناتی
|
United States of America
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
0
0
هندیجانم یعنی بندر هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار