تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۳۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولیت جدید علی آبادی در وزارت نفت
با خروج احمد قلعه بانی از شرکت ملی نفت ایران و بازگشت وی به صنعت، احتمالا محمدعلی آبادی مدیرعاملی شرکت ملی نفت ایران را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، همزمان با معرفی سردار رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی نفت از سوی رئیس جمهوری به مجلس، به زودی - احتمالا پس از کسب رای اعتماد- تغییرات جدید در سطح برخی از معاونتهای وزارت نفت ایجاد خواهد شد.

شنیده شده است که احمد قلعه بانی مدیر عامل فعلی شرکت ملی نفت ایران به زودی در حوزه صنعت کشور مسئولیت جدید واگذار خواهد شد.
 
همچنین پیگیریها حاکی از آن است که احتمالا علی آبادی سرپرست سابق وزارت نفت به عنوان مدیر عامل جدید شرکت ملی نفت ایران به فعالیتهای نفتی خود در صنعت نفت ادامه می دهد. البته زمزمه انتصاب علی آبادی به عنوان قائم مقام وزارت نفت نیز شنیده می‌شود.
 
 
علی آبادی 12 خرداد ماه امسال با حکم رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت نفت معرفی شد اما با گذشت نزدیک به دو ماه رستم قاسمی امروز به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به مجلس معرفی شده است.
 
احمد قلعه بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هم چهارم اردیبهشت ماه سال 1389 با حکم سیدمسعود میرکاظمی وزیر وقت نفت به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت جایگزین سیف الله جشن ساز شده بود.
:
:
:
آخرین اخبار