تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۸۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمی‌دانم چطور از فرکی تشکر کنم ؛
شهاب کرمی: ۲ پیشنهاد اروپایی دارم
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از ۲ کشور اروپایی هلند و اوکراین پیشنهاد دارم و امیدوارم بتوانم روزی در اروپا بازی کنم.

شهاب کرمی گفت: تمریناتم را به طور منظم به صورت انفرادی برگزار می‌کنم تا از شرایط آمادگی دور نباشم. درکنار آن استراحت می‌کنم تا آماده مسابقات فصل بعد شوم.

وی افزود: دو پیشنهاد خارجی دارم از زمانی که در تیم امید حضور داشتم یک تیم هلندی به شدت پیگیر جذب من است. آنها دو روز پیش تماس گرفتند و من گفتم باید دراین رابطه با باشگاه فولاد خوزستان مذاکره کنند. همچنین یک باشگاه اوکراینی هم با من مذاکره کرده که به آنها اعلام کردم که باید به باشگاه فولاد خوزستان نامه رسمی بزنند.

هافبک فولاد خوزستان درمورد قراردادش با این باشگاه عنوان کرد یک سال دیگر قرارداد دارم و از لحاظ حرفه‌ای اگر قرار است کسی با من مذاکره کند باید با باشگاه صحبت کند. من از یکی دو باشگاه ایرانی هم به صورت غیرمستقیم پیشنهاد داشتم و به خاطر اینکه این پیشنهادات رسمی نبود آنها را رد کردم. اگر قرار باشد در ایران بمانم بدون شک در فولاد خوزستان بازی خواهم کرد.

کرمی با اشاره به حضور دراگان اسکوچیچ در فولاد خوزستان یادآور شد: اسکوچیچ در ملوان نتایج خوبی کسب کرده بود و با تیم جوانی که در اختیار داشت توانست به موفقیت برسد. امیدوارم این اتفاق در فولاد نیز تکرار شود و بتوانیم همراه با این مربی نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا پاداش قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دریافت کردند تصریح کرد: هنوز پاداش‌هایمان را به همراه متمم قراردادها دریافت نکردیم 20 درصد هم از قبل باقی مانده است و قرار است به زودی این پول‌ها پرداخت شود.

کرمی در پایان گفت: جا دارد از حسین فرکی تشکر کنم. او در این مدت زحمت زیادی کشیده و با شرایط جسمانی‌ای که داشت تمام تلاش خود را انجام داد نمی‌دانم چطور باید از او تشکر کنیم. باز هم اعلام می‌کنم آرزو دارم روزی در فوتبال اروپا بازی کنم و خیلی دوست دارم این اتفاق در سال آینده رقم بخورد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار