تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۳۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخش مرکزی دزفول حتی یک درمانگاه هم ندارد
عباس پاپی زاده درخصوص مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان دزفول در استان خوزستان،گفت: درشهرستان دزفول به هیچ عنوان بیمارستان دولتی وجود ندارد به طوری که بیمارستان های موجود در این شهرستان توسط بخش خصوصی و خیرین ساخته شده است.

نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر از بیمارستان افشار دزفول به دلیل قدیمی و فرسوده بودن به عنوان سایت علمی و خوابگاه دانشجویی استفاده می شود.

این نماینده مردم درمجلس نهم،اظهارداشت: استفاده از بیمارستان یا زهرا به حداقل ممکن رسیده است و باید بازنگری اساسی در این خصوص صورت گیرد.

پاپی زاده،افزود: متأسفانه خدمات رسانی بیمارستان آیت الله نبویان دزفول به کمتر از 50 درصد کاهش پیدا کرده است به همین جهت بیمارستان خوب و مجهزی در شهرستان دزفول وجود ندارد.  

وی ادامه داد:در سال 92 جلسات متعددی با رئیس جمهور و وزرای وقت بهداشت و درمان داشتیم که در این راستا خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی درشهرستان دزفول تأسیس شد.

نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: متأسفانه در بخش مرکزی شهرستان دزفول با 110 هزار نفر جمعیت تا به امروز درمانگاه شبانه روزی مجهزی وجود ندارد به همین جهت بر اساس استاندار حداقل باید یک بیمارستان در این بخش احداث شود.

این نماینده مردم درمجلس نهم،اظهارداشت: متأسفانه بیماران منطقه سردشت دزفول برای دسترسی به امکانات و خدمات بهداشت و درمان باید48 ساعت مسیری رابا تراکتور و وانت طی کنند به همین جهت وضعیت بهداشت در این منطقه بسیار وخیم گزارش شده است.

پاپی زاده، افزود:متأسفانه به علت نبود راه و بیمارستان در منطقه سردشت بسیاری از مادران باردار با هلیکوپتر به بیمارستان انتقال پیدا می کنند به طوری که در صورت عدم وجود بالگرد هوایی به احتمال زیاد به فوت مادر باردار ختم خواهدشد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،با اشاره به جراحی قلب در شهرستان دزفول،گفت: عملیات اجرایی بیمارستان سرطانی دزفول با کمک خیرین 40 درصد است ،که این بیمارستان می تواند به استان خوزستان،لرستان،ایلام خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کند.
:
:
:
آخرین اخبار