تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۳۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درمحور پرتردد دزفول- کشت و صنعت کارون
برخورد شدید پراید بامینی بوس یک کشته بر جای گذاشت
صبح امروز برخورد یکدستگاه سواری پراید و یک دستگاه مینی بوس در محور دزفول به مجتمع کشت و صنعت کارون یک کشته برجای گذاشت
خوزنیوز: صبح امروز مقارن ساعت 7:10دقیقه برخورد یکدستگاه سواری پراید و یک دستگاه مینی بوس در محور دزفول به مجتمع کشت و صنعت کارون یک کشته برجای گذاشت.

در این سانحه راننده خودرو پراید که از کارشناسان واحد کشاورزی  کشت و صنعت کارون و عازم محل کاربود به علت شدت برخورد ،از شیشه جلو به بیرون پرتاب شد و جان خود را در محل حادثه از دست داد. به گفته شاهدان عینی راننده پراید پس از حادثه زنده به نظر می رسید اما عدم ایستگاه امداد و نجات(اورژانس115) در محور مذکور،آمبولانس 115 به علت بعد مسافت نتوانست به موقع خودرا به مصدوم برساند و در نتیجه مصدوم حادثه پیش از در یافت کمک های اولیه فوت نمود.

لازم به ذکر است، نبود پایگاه امداد و نجات در محورهای پرتردد این مجتمع عظیم ملی از سمت شوشتر،دزفول،گتوند و شوش بارها مشکلات مشابهی را برای مصدومان حوادث جاده ای و غیره بوجود آورده است. پیشنهاد می گردد مسئولین  ذیربط در جهت احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای(115) در مکانی مناسب،  پیرامون این مجتمع تولیدی، که همه روزه افزون بر 20 هزار نفر کارگر برای حضور در محل کار؛ محورهای مواصلاتی این شرکت را طی می نمایند،اقدام جدی نمایند.

خبر/ جهانگیر ترکستانی
:
:
:
آخرین اخبار