تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۶۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نرخ باسوادی در شوش به 98 درصد رسید
فرماندار شوش نرخ باسوادی در این شهرستان را 98 درصد عنوان کرد و گفت:با اتخاذ راهکارهای مناسب بیسوادی در این شهرستان ریشه کن می شود.

رضا نجاتی در نشست شورای راهبردی نهضت سواد آموزی شهرستان شوش افزود: دستگاههای اجرایی باید در راستای ریشه کنی بیسوادی از سطح جامعه با جدیت وارد عمل شده و مشارکت عملی بیشتری داشته باشند.

رییس شورای راهبردی سواد آموزی شوش با بیان اینکه در حال حاضر تعداد دو هزار و 500 نفر بیسواد در این شهرستان شناسایی شده اظهار داشت: زمینه و بستر لازم برای برگزاری دوره های سواد آموزی برای باسواد کردن این افراد بیسواد فراهم شده است.

وی به اجرای کامل فرمان حضرت امام(ره) در ارتباط با ریشه کنی بیسوادی اشاره کرد و تلاش بیشتر ائمه جماعات، بخشداران ، دهیاران ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجموعه آموزش و پرورش را در این راستا خواستار شد.

فرماندار شوش گفت:این شهرستان از نظر جمعیت باسواد رتبه دوم را در سطح استان خوزستان دارد.

نجاتی برحسن نظارت ، پیگیری و اجرای مصوبات شورای راهبردی سواد آموزی تاکید کرد.

سیدعباس سیدنور مدیر آموزش و پرورش شوش و  چنانی معاونت نهضت سوادآموزی این شهرستان نیز گزارشی از عملکرد این شورا ارائه کردند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
1
بسیار آمار خوب وامیدوار کننده ای است دست همه مسولین ذیربط درد نکند .اما از لحاظ فرهنگی چطور چقدر پیشرفت شده ؟ فرهنگ شهر نشینی . رانندگی ماشین. موتور. فضای سبز .محیط زیست و..........
:
:
:
آخرین اخبار