تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۳۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویژه برنامه‌های سالروز درگذشت امام راحل در کتابخانه‌های خوزستان برگزار می‌شود
مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: ویژه برنامه های سالروز رحلت جان سوز بنیان گذار انقلاب اسلامی در دو بخش عمومی و تخصصی کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.

لفته منصوری دراین باره اظهار داشت: در بخش عمومی از جمله فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده، استفاده از بیانات گوهر بارامام خمینی (ره) در سربرگ و مکاتبات اداری، برگزاری مسابقه مکتوب و پیامکی در سطح شهرستان و کتابخانه های عمومی استان با موضوع رحلت امام خمینی و قیام 15 خرداد است.

منصوری افزود: از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سالروز بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برگزاری شب شعر با موضوع پیر جماران در کانون های ادبی شهرستان، برگزاری جلسه معرفی، نقد و بررسی کتاب با موضوع بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان تاکید کرد: در بخش تخصصی ویژه کودک و نوجوان نیز برنامه های خاصی متناسب با کودکان شامل برگزاری مسابقه نقاشی استانی در روز 13 خرداد برای کودکان شهرستان، برگزاری کارگاه با محوریت جایگاه و نقش رهبری امام خمینی ˈرهˈ در قالب داستان و شعر برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

منصوری افزود: این برنامه ها در بخش کودک و نوجوان جهت آشنا نمودن کودکان و نوجوانان با شخصیت والای امام خمینی(ره) و بیانات و فرمایشات گوهربار و دیدگاه های این شخصیت تاریخ ساز برگزارمی شود.
:
:
:
آخرین اخبار