تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۳۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان :
پاکسازی جزیره شادمانی آبادان انجام شد
شهردار آبادان گفت: به عنوان نخستین قدم برای شروع به ساخت جزیره شادمانی، عملیات نخاله برداری و پاکسازی در این منطقه به انجام رسید.

محمود رضا شیرازی صبح امروز در جلسه هم اندیشی احیای جزیره شادمانی که با حضور اعضای شورای شهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و مجری طرح در حسینیه اهل بیت (ع) این جزیره برگزار شد، با تاکید بر لزوم هماهنگی برای اجرای طرح تفصیلی در جزیره شادمانی افزود: شهرداری قصد دارد تا با تلاش، همت و همراهی تمامی مسئولان بتوانیم این جزیره را احیا کنیم.

به گفته وی تحقق این امر منوط به آماده سازی زیرساخت ها، امکانات رفاهی و خدماتی آن است ضمن آنکه شهرداری از هیچ گونه کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

شهردار آبادان با اشاره به وجود طرح تفضیلی این طرح اظهار کرد: اجرای مناسب و کامل این طرح نیاز به یک همت جمعی همراه با عزم مسئولان و مشارکت ساکنان این جزیره دارد.

شیرازی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی که جزیره شادمانی در آن احداث می شود می تواند به عنوان یکی از پر جاذبه ترین اماکن تفریحی کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به این طرح فرهنگی، تفریحی و گردشگری افزود: در گام نخست احداث این مجموعه بزرگ تفریحی و سرگرمی، پیست های دوچرخه سواری، اسب دوانی و دو میدانی پیش بینی شده است.

شهردار آبادان اظهار کرد: در زمان حاضر پیمانکار مربوطه در این منطقه تجهیز کارگاه کرده و عملیات اجرایی گام نخست احداث این جزیره به زودی آغاز می شود.

شیرازی خطاب به ساکنان این منطقه تصریح کرد: در راستای وجود چشم انداز روشن در رونق اقتصادی جزیره از ساکنان این منطقه تقاضا داریم در طرح های اجرایی و کسب و کار آن حضور و مشارکت جدی داشته باشند.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان نیز گفت: احیای جزیره شادمانی یکی از چهار پروژه بزرگ گردشگری در استان خوزستان است که استاندار در فصل گردشگری آن را ارائه کرده است.

سید محمد مولوی افزود: کار ساخت و بهسازی این جزیره در راستای جذب و جلب گردشگران باید هر چه سریعتر آغاز شود.

وی تامین محیط گردشگری و تفریحی سالم و تعبیه وسایل سرگرمی برای شهروندان آبادان را یکی از دغدغه های مسئولان دانست و اظهار کرد: جزیره شادمانی به شکل زیبایی طراحی شده و به قطب بزرگ تفریحی و گردشگری استان خوزستان بدل خواهد شد.

:
:
:
آخرین اخبار