تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۶۳۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه‌های اهواز و مسجدسلیمان بازدید کردند
دبیر هیات فوتبال خوزستان با اشاره به بازدید نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه های غدیر و تختی اهواز و شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: آن‌ها از اين ورزشگاه‌ها بازديد كردند ولي هنوز اشكالات را به ما اعلام نكرده‌اند.

کارون یعقوبی‌نژاد اظهارکرد: معمولا پیش از آغاز لیگ برتر، نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه‌هاي كشور بازدید و طی گزارشاتی که از اين بازديدها تهيه مي‌كنند، نقاط مثبت و منفی را اعلام می‌کنند و سپس از ما می‌خواهند که اشکالات برطرف شود.

وی بیان‌کرد: آن‌ها زمانی که جهت بازدید به استانی می‌روند، اشکالات را همان موقع نمی‌گویند و فقط گزارش تهیه می‌کنند و بعد از طریق سازمان لیگ، این اشکالات را جهت برطرف شدن به استان‌هاي مربوطه اعلام می‌کنند.

دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: به هر حال این نمایندگان روز گذشته از ورزشگاه‌های غدیر و تختی اهواز و شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان بازدید داشتند و در حال حاضر هم گزارشی از سازمان لیگ به دست ما نرسیده است. البته بعید می‌دانم در ورزشگاه‌های تختی و غدیر اهواز اشکالي وجود داشته باشد. آن اشکالاتی هم که در خصوص ورزشگاه مسجدسلیمان وجود داشت، در حال برطرف شدن است.

وی خاطرنشان‌کرد: ما ورزشگاه تختی را برای مسابقات لیگ های یک و دو آماده می‌کنیم و مسابقات لیگ برتر هم در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود، مگر این‌که دیدارهایی به صورت همزمان باشد که مجبور شویم، مسابقه‌ای را در ورزشگاه تختی برگزار كنيم. به هرحال هر باشگاه برای لیگ برتر باید دو ورزشگاه را به سازمان لیگ معرفی کند.

یعقوبی‌نژاد گفت: تا آغاز لیگ برتر کشور زمان داریم و اگر اشکالاتی هم باشد به ما اعلام خواهند کرد و ما هم طی مدتی که زمان داریم، آن‌ها را برطرف می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار