تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۶۳۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خادمی خبر داد:
مسابقه انتخاب بهترین گلدان‌های خانگی در آبادان
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان با بیان اینکه هم زمان با هفته جهانی محیط زیست ویژه برنامه هایی توسط این سازمان برگزار می شود، گفت: برپایی مسابقه انتخاب «بهترین گلدان های خانگی» ویژه شهروندان آبادانی در این هفته برگزار می شود.

رضا خادمی با اشاره به اینکه از 15 تا 22 خرداد ماه جاری هفته محیط زیست است، افزود: محور شعار هفته محیط زیست امسال به نشانه مقابله با گرمایش زمین، «صدایتان را بالا ببرید نه سطح دریاها را» نام گذاری شده است.

به گفته وی به همین مناسبت سازمان مدیریت پسماند دو برنامه با هدف فرهنگ سازی و مشارکت شهروندان اجرا می کند.

خادمی از اجرای برنامه پاکسازی نمادین پارک قدس (جنب فرمانداری) با حضور مدیران شهری و بانوان عضو سازمان های مردم نهاد در ساعت 9 صبح روز یکشنبه 18 خرداد به عنوان یکی از این برنامه ها نام برد و اظهار کرد: مسابقه انتخاب بهترین گلدان خانگی تحت عنوان «طرح گلباران» راس ساعت 20 روز چهارشنبه 21 خرداد ماه جاری و در آستانه نیمه شعبان و میلاد خجسته حضرت ولی عصر (عج) در محل زمین چمن مصنوعی جنب سینما نفت برگزار می شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان با دعوت از شهروندان آبادانی جهت حضور فعال در این مسابقه تصریح کرد: مشارکت شهروندان در امور‌ شهری جزء دغدغه‌های روزمره و اولویت‌های ما به شمار می رود.

وی یادآور شد: معتقدیم که با فرهنگ سازی‌ می‌توان زمینه ‌مشارکتهای شهروندان را فراهم کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار