تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۶۳۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با روز جانباز ؛
تجلیل از جانبازان شاغل در پتروشیمی بندرامام
همزمان با سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در پتروشیمی بندر امام برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام امروز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران افرادی هستند که به اصول خاصی پایبند بوده و برای به ثمر رسانیدن این اصول حاضر شده‌اند سلامتی و جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص گذاشته و اهدا کنند.

وی افزود: لازم است در کنار هم و همانند دوران دفاع مقدس با جانبازی و از خود گذشتگی فعالیت کنیم تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های چشمگیری درحوزه اقتصادی باشیم.

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام ادامه داد: شما جانبازان شاغل در پتروشیمی بندر امام جزو افرادی هستید که مفتخر به عنوان جانبازی و ایثارگری شده و کار کردن در کنار شما عزیزان در این شرکت افتخار بزرگی است، چرا که فداکاری و از خود گذشتگی شما، در گذشته و هم اکنون باعث شده که مملکت عزیزمان ایران اسلامی به سمت شکوفایی و بالندگی پیش برود.

امیری در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: پتروشیمی بندر امام جزو صنایع پیشرو و تولیدی کشور بوده و در حوزه اقتصادی کشور از جایگاه شایسته‌ای برخودار است.

وی ادامه داد: بنابراین در همین راستا و با توجه به اینکه دو سال پیاپی بحث اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی کشور مطرح می‌شود، لازم است در کنار هم و همانند دوران دفاع مقدس با جانبازی و از خود گذشتگی فعالیت کنیم تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این حوزه باشیم.

در پایان مراسم گرامیداشت رو جانباز که با حضور مشاور استاندار خوزستان در امور ایثارگران در سالن اجتماعات شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام برگزار شد از جانبازان شاغل در این شرکت تقدیر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار