تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۶۳۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کفاشیان: نمی‌خواهیم برای تمدید قرارداد با کی‌روش بدهکار شویم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ کی‌روش در ایران خانه و زندگی دارد و اینطور نیست که بعد از جام جهانی به ایران برنگردد.

علی کفاشیان که در مراسم بدرقه ملی‌پوشان فوتبال ایران در فرودگاه امام خمینی حاضر شده بود در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش گفت: دیشب خیلی با او صحبت کردم و باز هم تأکید کردم که اولویت فدراسیون فوتبال کی‌روش است ضمن اینکه در چنین وضعیتی مردم هم او را می‌خواهند اما واقعیت این است که دیگر حاضر نیستیم به خاطر این تمدید قرارداد بدهکار شویم.

وی افزود: روز گذشته نیز جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار شد و در خصوص تأمین بودجه کی‌روش صحبت‌هایی را مطرح کردیم من به مسئولان وزارت گفتم که اگر قرار باشد بودجه فعلی که برای این وزارتخانه در نظر گرفته شده است، از سایر رشته‌ها کم کرده و این بودجه را برای فوتبال افزایش دهند این موضوع می‌تواند ظلم به رشته‌های غیرفوتبالی باشد.

کفاشیان تأکید کرد: به کی‌روش هم گفتم که ما مؤظف هستیم ابتدا بودجه تمدید قرارداد را تأمین کنیم و سپس در این خصوص اقدامات جدی‌مان را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چه تضمینی وجود دارد که سرنوشت کی‌روش مانند برانکو نشود، گفت: کی‌روش در ایران خانه و زندگی و تشکیلات دارد، کجا می‌خواهد بماند ضمن اینکه مشکل برانکو نیز بابت مسائل مالیاتی بود که آن را حل می‌کنیم مثل مشکل مالیاتی وینگادا که آن نیز حل و فصل شد. امکان دارد تیمی در ایران برانکو را بخواهد که ما می‌توانیم مشکل این مربی را حل کرده و نباید شرایط به گونه‌ای باشد که مانع حضور مربی در ایران شود. البته اداره مالیات نیز در این خصوص همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال داشته است.

وی در مورد مشکل مجید صالح گفت: صالح باید کنار تیم می‌ماند نشستن روی نیمکت یا ننشستن آدم‌ها را کوچک و بزرگ نمی‌کند و درست مثل این است که ما جلوی دوربین باشیم یا پشت دوربین در واقع هرجا که هستیم باید تلاش کنیم تا کارها به خوبی پیش برود.

کفاشیان در پایان از سفر خود به برزیل در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار