تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجراي طرح فاضلاب كوي فرهنگيان آبادان
مدير آبفاي آبادان گفت: طرح فاضلاب كوي فرهنگيان آبادان با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد تومان در راستاي حل مشكل فاضلاب در اين منطقه در حال اجراست.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، عادل حرباوي در جلسه شوراي سلامت و امنيت غذايي شهرستان كه در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اداره آبفا در خصوص ترميم شكستگي لوله‌ها اقدامات گسترده‌اي را انجام داده است.
حرباوي ادامه داد: اين اقدامات به‌منظور حفظ شبكه و همچنين جلوگيري از آلودگي آب انجام شده است.
وي با اشاره به مشكل فاضلاب كوي فرهنگيان اضافه كرد: كوي فرهنگيان از جمله مناطقي است كه سيستم فاضلاب آن قديمي و فرسوده است و در حوزه طرح فاضلاب قرار گرفته كه با جذب اعتبارات اين مشكل برطرف شود.
مدير آبفاي آبادان با اشاره به اينكه متولي اصلي طرح فاضلاب كوي فرهنگيان، اداره آبفاي استان است، گفت: در اين منطقه هم مشكل شبكه جمع‌آوري وجود دارد و هم اينكه مشكل خطوط انتقال و ايستگاه پمپاژ كه با رايزني‌هايي انجام شده مقرر شد حل مشكل اين شبكه همزمان با اجراي سيستم فاضلاب كوي رسالت رفع شود.
وي با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده براي اين طرح بيان كرد: اعتبار اين طرح 4 ميليارد و 200 ميليون تومان بوده كه اميدواريم با اعتبار در نظر گرفته شده اين مشكل به زودي حل شود.
حرباوي ادامه داد: اين منطقه جزء كوي رسالت كه الان سايت مسكن مهر است قرار دارد و مشكل فاضلاب اين منطقه همزمان با حل مشكل سايت مسكن مهر برطرف خواهد شد.
وي همچنين گفت: به دليل فعاليت‌هاي عمراني كه در شهرستان توسط ادارات گاز، برق و مسكن در حال انجام است، حجم شكستگي لوله‌ها نيز بسيار زياد است.
مديرآبفاي آبادان تصريح كرد: دليل بسياري از هدر رفتگي‌هاي آب را در مناطق روستايي نيز شكستگي‌ها لوله‌ها عنوان كرد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم با اقدامات انجام شده و تخصيص اعتبارات بيشتر به اين شهرستان مشكلات آب و فاضلاب به‌ويژه در مناطق فرسوده به‌زودي برطرف شود.
:
:
:
آخرین اخبار