تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۶۴۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت آبادان:
انقلاب اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است
امام جمعه موقت آبادان گفت: دنیا اطمینان داشته باشد که انقلاب اسلامی ما شکست‌ناپذیر است و به حول و قوه الهی اسلام پیروز واقعی و نهایی خواهد بود.

حجت‌الاسلام عبدالله باوی ظهر روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: مسلمین باید در رفع تفرقه و ایجاد فضایی برای حل اختلافات بین یکدیگر کوشا باشند و در اعمال خیر از یکدیگر پیشی بگیرند.

وی ادامه داد: باید مراسم شادی شایسته‌ای در ایام نیمه شعبان برگزار شود و همچنین بر آگاه‌سازی نسل جوان از اهمیت یک حکومت اسلامی باید تاکید شود.

امام جمعه موقت آبادان همچنین به یوم‌الله 15 خرداد اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما بر مبنای بیداری اسلامی پایه‌گذاری شده و امروز مشاهده می‌کنیم بسیاری از امت‌های اسلامی به تبعیت از انقلاب ما از جا برخواسته و فریاد عدالت‌خواهی سر داده‌اند.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان تاکید کرد: باید در مراسم شادی جوان کربلا، آگاه‌سازی برای جوانان نسل امروز صورت گیرد باید به مسائل جوانان رسیدگی و مشکلات آنان برطرف شود و در راستای آسان کردن ازدواج آنان قدم‌های مثبتی برداشت.

باوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: رهبری در روز 14 خرداد‌ماه سال‌جاری، سخنان مهمی را ایراد داشتند و در بیانات خود عملاً توطئه‌های استکبار را در ارتباط با براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بی‌پایه و اساس دانستند.

وی اظهار کرد: جوانان، فرزانگان و نخبگان کشور باید بر روی سخنان رهبری تمرکز کرده و سخنان ایشان را مطالعه کنند چراکه بیانات ایشان حاوی مطالب تامل‌برانگیزی بود.

امام جمعه موقت آبادان تصریح کرد: واقعیت این است که انقلاب اسلامی ما روز به روز نشر بیشتری یافته و انسان‌ها بیشتر به عظمت این انقلاب پی می‌برند و این واقعیت ساخته دست امام راحل است.

باوی اظهار کرد: از نقشه‌های اصلی امام در انقلاب اسلامی بنای یک سنت اسلامی بود و پس از آن براندازی نظام طاغوتی و دیکتاتوری شاهنشاهی بود.

وی یادآور شد: برگزاری 32 انتخابات در فاصله 35 سال تاریخ انقلاب نشان از مردم‌سالاری دینی و تکیه بر آرای مردم بر پایه شریعت اسلامی است.

خطیب موقت جمعه آبادان عنوان کرد: آمریکا گزینه نظامی را از روی میز برداشته اما به جای آن گزینه‌های دیگر مانند کودتا، اختلاف انداختن در میان سران حکومت و تضعیف ایمان مردم را در دستور کار قرار داده است.

باوی در پایان خاطرنشان کرد: دنیا اطمینان داشته باشد که انقلاب اسلامی ما شکست‌ناپذیر است و به حول و قوه الهی اسلام پیروز واقعی و نهایی خواهد بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: نماز جمعه ، آبادان
:
:
:
آخرین اخبار