تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۶۴۰۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام آمادگی 200 واحد تولیدی در طرح پوشاک مدارس اهواز
رییس انجن صنایع نساجی و همگن پوشاک خوزستان از اعلام آمادگی 200 واحد تولیدی پوشاک استان برای حضور و مشارکت در طرح تولید پوشاک مدارس اهواز خبر داد.

فرامرز احمدی‌نژاد اظهارکرد: خوشبختانه امسال تاکنون 5 جلسه ستاد ساماندهی پوشاک مدارس اهواز در استانداری خوزستان تشکیل شده و این نشان دهنده جدیت مسوولان استانداری در این زمینه است.
 
وی افزود: هدف اجرای این طرح جلوگیری از رانت‌خواری و شکسته شدن انحصار و جلوگیری از خروج سفارشات تولید و پوشاک مدارس اهواز به سایر استان‌ها بوده است.

احمدی‌نژاد تصریح‌کرد: این طرح در سطح نواحی چهارگانه اهواز اجرا می‌شود. وقتی پتانسیل و ظرفیت تولید پوشاک مدارس در اهواز و استان وجود دارد باید از آن استفاده کنیم تا شاهد شکوفایی واحدهای تولیدی، اشتغال و گردش نقدینگی در استان باشیم.

رییس انجن صنایع نساجی و همگن پوشاک خوزستان عنوان‌کرد: این طرح بسیار موفق بوده است و از جمله موفق‌ترین طرح‌ها مربوط به بخش NGOها و بخش خصوصی استان به شمار می‌آید. 20 واحد تولیدی که تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند، توانایی تحویل و تولید بیش از 200 هزار دست لباس را دارند.

وي افزود: سایتی برای ساماندهی پوشاک مدارس اهواز ایجاد شده است که در این سایت اطلاعات واحدهای تولیدی و توانمندی‌های تولیدی و از سوی دیگر نیازهای مدارس مشخص شده است.

احمدی‌نژاد بیان‌کرد: از 20 خردادماه مدیران مدارس می‌توانند جهت ثبت‌نام و ثبت سفارشات مراجعه کنند. امیدواریم طرح تولید پوشاک مدارس اهواز در سال‌های آتی بدون نقص برگزار شود تا به عنوان مدل و پایلوت برای دیگر استان‌ها در این زمینه باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار