تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۴۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوبتكاری شبانه 13 کتابخانه عمومی خوزستان
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از راه‌اندازی نوبتكاری شبانه در 13 کتابخانه عمومی استان از بیستم  اردیبهشت سال جاری خبر داد.

لفته منصوری گفت:  هر ساله با توجه به فرارسيدن زمان برگزاري کنکور ورودي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي کشور تعداد مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌ها افزايش مي‌يابد. امسال به منظور ارايه خدمات بيشتر به مراجعه‌کنندگان ساعت کاري تعداد 13 کتابخانه عمومی در 12 شهرستان استان افزايش خواهد يافت و نوبتكاری شبانه در این کتابخانه‌ها فعال می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای در خواست‌های مکرر اعضای کتابخانه‌های عمومی استان، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، استفاده بهتر دانش‌آموزان و متقاضیان آزمون ورودی دانشگاه‌ها از کتابخانه‌های عمومی استان و همچنین ارایه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، با بیان این که کتابخانه‌های عمومی مجهز به نوبتكاری شبانه تا پایان اجرای طرح بالغ بر 5000 ساعت فعالیت ارايه می‌دهند، اظهار داشت: این کتابخانه‌ها از ساعت 19 تا 22  بر اساس نیاز اعضا به مخاطبان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

 وی افزود: نوبتكاری شبانه کتابخانه‌های عمومی استان تا 15 تیر ماه در کتابخانه‌های عمومی «معرفت» اندیمشک، «شهید رجایی» اهواز، «شهید مفتح» ایذه ، «ارمغان» باغملک، «شهید شریف» خرمشهر، «شهید مدنی» آغاجاری، «شهدای ملاثانی»  باوی،  «بشارت» رامهرمز، «رودبند»  و «آزادگان» دزفول ، «علامه شیخ شوشتری» شوشتر ، «شهید علیجان امامی» گتوند، «رضوی» هویزه برقرار خواهد بود تا علاقه‌مندان در این شهرستانها بتوانند از خدمات بیشتر کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.

منصوری گفت: متقاضیان می‌توانند با ثبت نام و عضویت در نوبتكاری شبانه کتابخانه‌های عمومی مذکور از امکانات و همچنین منابع موجود در کتابخانه‌ها تا زمان برگزاری آزمون ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال جاری استفاده کنند.
:
:
:
آخرین اخبار