تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۴۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بساق زاده خبر داد:
آلاینده‌های شرکت لوله‌سازی اهواز ارزيابي شد
مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز از نمونه برداری و ارزیابی آلاینده های شرکت لوله سازی توسط آزمایشگاه معتمد محیط زیست کشور خبر داد.

عبدالحسین بساق زاده اظهار كرد: در هفته محیط زیست این شرکت برنامه های متفاوتی از جمله همکاری با آزمایشگاه معتمد محیط زیست کشور در خصوص نمونه برداری و ارزیابی آلاینده های شرکت و ارائه نتایج به اداره کل حفاظت محیط زیست استان  براي ثبت در بانک اطلاعات پایش آن سازمان انجام داده است.

وی افزود: انعقاد قرارداد با شرکت ذیصلاح سازمان حفاظت محیط زیست کشور براي انتقال دو دستگاه ترانسفورماتور برق آسکارل با هدف امحاء روغن آسکارل (  PCB ) موجود در ترانسها و پاک نمودن آنها، مدیریت پسماندهای شرکت و ارتباط با مراجع قانون برون سازمانی ذیربط در این خصوص، مشارکت مؤثر با شرکت آبفای اهواز در طرح انتقال فاضلاب شهری در حوزه شرق اهواز با واگذاری بخشی از اراضی و اجرای طرح آبیاری قطره ای فضای سبز شرکت به منظور صرفه جویی در مصرف آب از جمله کارهای اجرایی در هفته محیط زیست هستند.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز تصریح کرد: برگزاری مستمر و مؤثر کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت و پیگیری مصوبات کمیته، آموزش کارکنان شرکت با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی نسبت به موضوعات تغییر با هدف پیشگیری از تأثیرات سوء بر حوزه های سه گانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در شرکت و تلاش در جهت بهبود مستمر سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست ( HSE ) نیز در هفته محیط زیست انجام شده است.

بساق زاده تصریح کرد: شرکت لوله سازی اهواز با سابقه طولانی در استقرار سیستم مدیریت یکپارچه و تجربه شش ساله در استقرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست ( HSE ) و ممیزی و بازرسیهای مرتبط با این سیستم، انطباق شرایط موجود در شرکت نسبت به الزامات مربوطه را همواره به اثبات رسانده است.

وي از تمامی شهروندان اهوازی تقاضا كرد تا نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایات مرتبط با موضوعات بهداشت، ایمنی و محیط زیست خود را به اداره روابط عمومی این شرکت ارسال کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار