تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۴۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هوشمند صفایی:
اشتغالی‌زایی مهمترین اولویت خوزستان است
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: خوزستان فرصت های فراوانی برای ایجاد اشتغال جدید دارد به گونه ای که امروز هیچ امری بالاتر از ایجاد اشتغال در خوزستان نیست.

هوشمندصفائي پیش از ظهر امروز در نشست شوراي اداري این اداره کل اظهار کرد: سياست هاي اين اداره كل ايجاد تحول اساسي در اشتغال استان است و اين تحول بايد به گونه اي ايجاد شود كه مردم ثمره  آن را ببينند.

وي افزود:  امروز هيچ نيازي برتر از ايجاد اشتغال در استان نيست. اگر مشكل اشتغال جوانان حل شود بسياري از ناهنجاري ها حل خواهد شد.

دبيركارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان بر لزوم تشكيل كارگروه اشتغال در شهرستان ها تاكيد كرد و گفت:‌ ظرفيت هاي شهرستان ها در زمينه ايجاد اشتغال بايد شناسايي و معرفي شوند تا بر اساس اين آمار و اطلاعات سند توسعه اشتغال استان تنظيم شود.

صفايي در ادامه از اهميت بخش تعاوني در شكوفايي اقتصاد سخن گفت و افزود: توسعه بخش تعاوني اثر بسياري در كاهش نرخ بيكاري دارد.

وي دو مولفه مهم در سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري را حضور حداكثري مردم در فعاليت هاي اقتصادي و حمايت از كارآفرينان دانست و گفت: با توسعه بخش تعاوني اين دو مهم اجرايي خواهد شد.

صفایی با اشاره به نامگذاري امسال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» توسط مقام معظم رهبري گفت: بايد روحيه جهادي مديران تقويت شود و از اين جايگاه در خدمت رساني هر چه بيش تر به مردم تلاش كنيم.

مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان در ادامه با اشاره به بحث همگاني كردن بيمه در دولت گفت: دولت تدبير و اميد تاكيد بسياري در بحث همگاني بيمه دارد و تلاش هاي بسياري در كاهش هزينه هاي درمان و همگاني كردن بيمه انجام شده است.

صفائي بر اهميت بيمه روستاييان، كشاورزان و عشاير تاكيد كرد و گفت:‌ با توجه به شمار بسيار مشمولان اين بيمه در خوزستان، لزوم تلاش بيشتر براي اطلاع رساني به اين افراد احساس مي شود كه تا پايان شهريورماه عده بسياري از كشاورزان، عشاير  و روستائيان تحت پوشش اين بيمه قرار گيرند.
:
:
:
آخرین اخبار