تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۶۴۱۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد:
مشکل آسفالت معابر شادگان برطرف می‌شود
شهردار شادگان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال مشکل آسفالت تمام معابر شهر شادگان برطرف می‌شود.

جاسم مزرعه امروز اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های عقب‌مانده سال 92 با وجود اینکه در پایان سال گذشته تخصیص اعتبار به پروژه‌ها 34 درصد بوده، آغاز شده است.

وی افزود: با پی‌گیری‌های انجام شده توسط نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای شهر، تخصیص اعتبارات شهرداری شادگان به 60 درصد رسیده است.

شهردار شادگان در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه‌های عقب‌مانده سال گذشته شامل فاز اول پروژه بزرگ جمع‌آوری آب‌های سطحی در مقطعی از خیابان فتح‌المبین ، خیابان شهیدعراقی ، خیابان 15 خرداد و خیابان آیت‌الله شیرازی، همچنین شروع عملیات زیرسازی خیابان شهید بهبهانی به مساحت 20 هزار متر مربع و در منطقه بوتان‌گاز به مساحت 4 هزار متر مربع برای رفاه حال شهروندان و ساکنان آن مناطق در حال اجرا است.

مزرعه در ادامه از شروع عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان‌های داخلی آرامستان عنایتی به مساحت تقریبی 8 هزار و 500مترمربع زیرسازی به اتمام رسیده و آسفالت آن به زودی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی فاز اول عملیات محوطه‌سازی پارک حاشیه‌ای از ورودی‌ بندر امام خمینی (ره) شروع شده و همچنین عملیات اجرایی بازارچه ماهی‌فروشان هم‌اکنون رو به اتمام است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار