تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۴۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک خبر داد ؛
اعطای 20 درصد تخفیف خوش حسابی به شهروندان به مناسبت اعیاد شعبانیه
سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک از اعطای 20 درصد تخفیف خوش حسابی به مناسبت اعیاد شعبانیه از سوی شهرداری به شهروندان اندیمشکی خبر داد.

کرامت میری امروز اظهار داشت: در چهل یکمین جلسه شورای شهر و با توجه به لایحه شهرداری و به منظور رفاه حال شهروندان و تشویق به پرداخت عوارض ساخت و ساز این مصوبه  در صحن شورا به تصویب رسید.

وی افزود: این مصوبه برای تسریع در دریافت مطالبات شهرداری و مساعدت برای شهروندانی که توانایی پرداخت عوارض به صورت یکجا و نقدی ندارند مصوب شده و تا یکماه اعتبار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای استفاده از این تخفیف به شهرداری واحد درآمد و ساختمانی مراجعه کنند و شهرداری آمادگی دارد در این زمینه همکاری لازم را با شهروندان به عمل آورد.

میری همچنین از تعیین نرخ مسیرهای مختلف اتوبو‌س‌های خط واحد و مینی‌بوس‌های حومه اندیمشک در این شورا خبر داد و تصریح کرد: به دلیل کمبود اتوبوس‌های سازمان اتوبوس رانی برای خدمات دهی به شهروندان و از طرفی طولانی شدن مدت زمان انتظار مسافر در برخی مسیرها  سه اتوبوس از چهار اتوبوسی که در اختیار سد و نیروگاه دز قرار دارند به سازمان عودت داده شدند تا در مسیرهای داخل شهری شهروندان خدمات رسانی کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار